  • 1. Data: 2009-03-10 22:36:09
    Temat: Nie ma zadnego realnego kryzysu
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    Od tygodni Wam o tym pisze: nie dajcie sie zmanipuloac starym wyjadakom z
    USA...

    Gekko

  • 2. Data: 2009-03-10 22:41:27
    Temat: Re: Nie ma zadnego realnego kryzysu
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "Gekko" <g...@p...onet.pl> wrote in message
    > Od tygodni Wam o tym pisze: nie dajcie sie zmanipuloac starym wyjadakom z
    > USA...
    >
    > Gekko

    "To nie recesja. To jest gniew Boga"

    PAP
    Puls Biznesu, pb.pl,09.03.2009 19:50

    Nowojorski pastor David Wilkerson przewiduje falę gwałtownych zaburzeń
    społecznych w USA w związku z obecnym kryzysem gospodarczym, który - jak
    twierdzi - jest karą Bożą za grzechy świeckiej cywilizacji.

    "Katastrofa nadchodzi. Będzie tak zatrważająca, że wszyscy będziemy drżeć ze
    strachu, nawet najbardziej pobożni spośród nas" - napisał Wilkerson w swoim
    blogu, zacytowanym w portalu "WorldNet Daily".
    Pastor, założyciel kościoła Times Square Church of New York City, znany ze
    słynnych w USA programów pomocy dla trudnej młodzieży, wieszczy pożary i
    zamieszki w Nowym Jorku i innych miastach.
    "Ogień ogarnie całą metropolię, z obszarami New Jersey i Connecticut
    włącznie. Większość miast w Ameryce doświadczy rozruchów i pożarów, takich
    jakie widzieliśmy w Watts i Los Angeles przed laty (chodzi o zamieszki
    murzyńskie na przełomie lat 60. i 70. - PAP). Będą zamieszki i pożary w
    miastach na całym świecie. Będzie plądrowanie sklepów" - czytamy w blogu
    pastora.
    "To, czego jesteśmy teraz świadkami, to nie recesja, to nawet nie depresja.
    To jest gniew Boga. W Psalmie 11 napisano: "Gdy walą się fundamenty, cóż
    może zdziałać sprawiedliwy?" - dodaje Wilkerson.
    "Bóg osądza grzechy Ameryki i innych narodów. Niszczy świeckie fundamenty.
    Nie wiem, kiedy te kataklizmy nadejdą, ale wiem, że nie są dalekie" - pisze
    pastor i radzi gromadzić zapasy żywności i innych rzeczy niezbędnych do
    życia.

    Pester

  • 3. Data: 2009-03-10 23:27:02
    Od: sorden <s...@w...pl>

    Gekko wrote:

    > Od tygodni Wam o tym pisze: nie dajcie sie zmanipuloac starym wyjadakom z
    > USA...

    jasne, wystarczy ze dodrukuja 30-40 bilionow dolarow - i kryzysu nie ma ;d

    --
    in

  • 4. Data: 2009-03-10 23:30:30
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Pester"

    to ja zawiniłem, wszystkich przepraszam
    :)

  • 5. Data: 2009-03-11 06:44:23
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Gekko pisze:
    > Od tygodni Wam o tym pisze: nie dajcie sie zmanipuloac starym wyjadakom z
    > USA...

    Kryzys mamy poważny. Chyba najpoważniejszy jaki znam osobiście.
    Nie pleć bzdur jak Korwin co to udowadniał przez całe miesiące,
    że nie ma kryzysu. Najgorsze jest to, ze nikt nie chce stosowac
    lekarstwa

  • 6. Data: 2009-03-11 07:03:09
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Wojciech Frybyśu" <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>
    napisał w wiadomości
    > że nie ma kryzysu. Najgorsze jest to, ze nikt nie chce stosowac
    > lekarstwa

    Mówisz, że NATO powinno pyknąć atomówką Chinoli?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-03-11 07:03:15
    Od: "Alkortrade. Robert Krassowski" <s...@a...biz>

    to jakis "przekaz dnia" z PO. wracamy do tematu, ze nie ma zadnego kryzysu?
    :)

    http://www.dziennik.pl/polityka/article338362/Polity
    cy_PO_znow_mowia_ze_sciagawek.html

  • 8. Data: 2009-03-11 07:17:18
    Od: Wojciech Frybyśu <w...@p...iUSUNTOnteria.pl>

    Alkortrade. Robert Krassowski pisze:
    > to jakis "przekaz dnia" z PO. wracamy do tematu, ze nie ma zadnego
    > kryzysu? :)
    >
    > http://www.dziennik.pl/polityka/article338362/Polity
    cy_PO_znow_mowia_ze_sciagawek.html

    Dajcie juz spokój polityce. Tu jest do jasnej ciasnej GRUPA O
    GIEŁDZIE!

  • 9. Data: 2009-03-11 07:32:28
    Temat: Re: Gekko: Nie ma żadnego realnego kryzysu
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    "Gekko" <g...@p...onet.pl> pisze:

    > Od tygodni Wam o tym pisze: nie dajcie sie zmanipuloac starym
    > wyjadakom z USA...

    Czyli *tobie* robi dużą różnicę czy stratuję cie stado baranów czy
    bardziej inteligentnych zwierząt? :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Wystarczy odejście Jana Rokity z PO, by "poważnie rozmawiać"

  • 10. Data: 2009-03-11 07:39:05
    Od: "NKAB -" <n...@W...gazeta.pl>

    Ten David musiał nieźle umoczyć.

    Andrzej.