  • 1. Data: 2002-08-07 13:57:29
    Temat: Opisy przelewu w INGOnline ...
    Od: Jarek Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Ponad rok temu była dyskusja na temat ingerencji w opisy przelewów wysyłanych
    przez BSKOnline. Niestety problem do tej pory nie został usunięty a ostatnio to
    już mnie zdenerwowali:
    Wpisałem w opisie numery faktur i listę zapłat w taki deseń:
    16/2002,5300.48,160.22, 17/2002,220.24,16.30
    A co wyszło z banku ? Kaszana !
    16\2002.5300.48.160.22. 17\2002.220.24.16.30

    O ile zamianę slash (/) na backslash (\) można jeszcze ścierpieć to zastąpienie
    przecinków kropkami woła o pomstę do nieba !

    Czy to jest aż taki problem, żeby nie zmieniać tych opisów ???
    Nie są to żadne niestandardowe znaczki więc w czym rzecz ???
    W ING nie potrafią zrobić "przezroczystych" okien edycyjnych ?
    ________
    Jaroslaw Palka <j...@i...KILLSPAM.pl>
    Katowice POLAND <Remove KILLSPAM from address >

  • 2. Data: 2002-08-07 20:14:46
    Temat: Re: Opisy przelewu w INGOnline ...
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

> [...]
    > Nie są to żadne niestandardowe znaczki więc w czym rzecz ???
    > W ING nie potrafią zrobić "przezroczystych" okien edycyjnych ?

    hmm
    zamiana znakow jest niezbedna gdyz zarowno "/" jaki i "," sa znakami
    niedopuszczalnymi w systemie rozliczen Elixir - wynika to z budowy pliku
    wymienianego pomiedzy bankami i KIRem
    zachowanie bsk jest wedlug mnie OK. czesc bankow np. usuwa znaki
    niedopuszczalne - pomysl jak wtedy wygladala by Twoja informacja :)

    odpowiadajac na Twoje pytania:
    1. jest problem
    2. sa to niestandardowe znaczki z punktu widzenia rozliczen Elixir (budowa
    pliku jest oparta na przecinkach stad plik jest czesto nazywany "plikiem
    przecinkowym"
    3. chyba potrafia :) i tak jest lepiej niz u konkurencji -> a juz reczne
    wprowadzanie transakcji w przypadku jej zlozenia w oddziale zawsze zalezy od
    pomyslowosci osoby ktora ja wklepuje do systemu (jesli nie jest skanowana)

    pozdr
    radek

  • 3. Data: 2002-08-08 07:19:34
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jarek Palka" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    zastąpienie
    > przecinków kropkami woła o pomstę do nieba !

    Do budowy listy uzywaj srednikow zamiast przecinkow.
    Nie sprawdzalem czy to przechodzi w ING, nie bijcie...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2002-08-08 17:34:44
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Rad'ek"
> [...]
    > pliku jest oparta na przecinkach stad plik jest czesto nazywany "plikiem

    A czy ktoś wie dlaczego ING Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych każe używać
    w tytułach przelewów znaków slash?
    Aż tak są ciency z bankowości?

    Bogdan