  • 1. Data: 2002-08-07 13:27:15
    Temat: TOiP millennium ?
    Od: "Kamil Jońca" <k...@p...onet.pl>

    No właśnie.
    Gdzie ją można zdobyć ? Na stronach big-u nic nie znalzłem

    KJ

  • 2. Data: 2002-08-07 14:06:19
    Temat: Re: TOiP millennium ?
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    > No właśnie.
    > Gdzie ją można zdobyć ? Na stronach big-u nic nie znalzłem

    W oddziale - niestety. Ale przynajmniej daja ja bez mrugniecia okiem jak sie
    upominam - podobnie jak tabele oprocentowania lokat.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-08-08 22:45:32
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Lopez <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:air9fk$qlg$...@n...onet.pl...

    > W oddziale - niestety. Ale przynajmniej daja ja bez mrugniecia okiem jak
    sie
    > upominam - podobnie jak tabele oprocentowania lokat.

    Tabela oprocentowania lokat i prowizje są na jednej kartce A4 (dwie strony).
    TOiP kart na oddzielnych A4, kredyt MilleDOM to samo.
    Pozdro
    AruBuru

  • 4. Data: 2002-08-09 07:57:42
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    strony).
    > TOiP kart na oddzielnych A4, kredyt MilleDOM to samo.

    No ja zawsze dostaje kesro na dwoch kartkach (jednostronnie zadrukowane)

    Punkt widzenia zalezy od ... oddzialu.
    :-)

    Pzdrwm.

    --