  • 1. Data: 2003-10-21 08:42:38
    Temat: Opinia bankowa z Pekao SA - ciekawe pytanie:)
    Od: "Charczenko" <c...@g...WYTNIJ.pl>

    Staram sie o kredyt hipoteczny z Kredyt Banku. Bank poprosil mnie o opinie
    bankowe z bankow w ktorych mam konta w tym miedzy innymi o opinie z Pekao
    SA. Poprosilem o ten dokument i nawet go dostalem. Ciekawa sprawa - pomimo
    tego ze mam w Pekao SA kredyt samochodowy z ktorego kilkanascie tysiecy PLN
    ciagle pozostalo do splacenia na dokumencie opinii bankowej widnieje
    nastepujacy zapis: Pan X nie figuruje w rejestrze kredytobiorcow i
    poreczycieli naszego Oddzialu. Pismo jest opatrzone pieczatkami, podpisami
    itd.
    Pytanie brzmi: czy kiedy bank zwroci sie po nastepna rate kredytu moge im
    blysnac w oczy pismem podpisanym przez pracownikow banku w ktorym wyraznie
    napisano ze nie korzystam z zadnego kredytu w tym banku? Jesli dobrze
    rozumiem jezyk polski na oficjalnym dokumencie wystawionym przez bank
    wyraznie zapisano ze nie ma mnie w rejestrze kredytobiorcow czyli nie mam
    zadnego kredytu w Pekao SA:)

    Pozdrowienia
    Charczenko

  • 2. Data: 2003-10-21 10:31:44
    Temat: Re: Opinia bankowa z Pekao SA - ciekawe pytanie:)
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Charczenko" <c...@g...WYTNIJ.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rozumiem jezyk polski na oficjalnym dokumencie wystawionym przez bank
    > wyraznie zapisano ze nie ma mnie w rejestrze kredytobiorcow czyli nie mam

    Niee - jesteś posiadaczem pisma, że nie figurujesz w rejestrze dłuzników, co
    wcale nie oznacza nie jesteś dłużnikiem

    RJCz

  • 3. Data: 2003-10-21 10:32:28
    Od: "darsoon" <d...@o...pl>

    W piśmie napisali, że "Pan X nie figuruje w rejestrze kredytobiorcow i
    poreczycieli naszego Oddzialu". Czyli nie figuruje Pan w rejestrze Oddziału.
    W rejestrze banku może Pan figurować :)
    Poza tym, wiążąca tutaj jest chyba umowa kredytowa i dokumenty
    potwierdzające spłaty kredytu a nie opinia bankowa.

    http://www.gazeta.pl/usenet/