  • 1. Data: 2003-10-20 21:16:54
    Temat: czek z Niemiec
    Od: "crossmen" <a...@p...onet.pl>

    hejka!! dostałem dzis czek imienny z Niemiec z Raiffeisenbank.... pierwszy
    raz i nigdy nie mialem do czynienia z czekami.... pytam wiec czy beda jakies
    problemy ze zrealizowaniem w banku?? jakas prowizja?? gdzie w wojewodztwie
    slaskim na pewno go zrealizuje bez problemow?? pomozcie...jutro bede
    probowac!!

    crossmen

  • 2. Data: 2003-10-21 08:07:01
    Temat: Re: czek z Niemiec
    Od: "darsoon" <d...@p...pl>

    Podałeś bardzo mało informacji dotyczących czeku więc trudno jest udzielić
    sensowną odpowiedź.
    Znaczenie przy realizacji czeku ma:
    1. Rodzaj czeku (bankierski, money order, z wystawienia prywatnego itd.)
    2. Wystawca czeku.
    3. Gdzie czek jest płatny (nazwa i adres banku)
    4. Data i miejsce wystawienia czeku
    5. Kwota czeku.

    Od m.in. powyższych danych zależy czy bank będzie mógł czek skupić czy
    przyjąć do inkasa czy w ogóle nie będzie mógł go zrealizować. Zależy też od
    tego wysokość prowizji i opłat.

  • 3. Data: 2003-10-21 12:21:04
    Od: "Matovy" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > problemy ze zrealizowaniem w banku?? jakas prowizja?? gdzie w wojewodztwie
    > slaskim na pewno go zrealizuje bez problemow?? pomozcie...jutro bede

    myslalem, ze Raiffeisen Bank nie ma oddzialow w Niemczech?
    no ale jezeli ma to dlaczego nie pojsc do Raiffeisena w Polsce - bedzie
    pewnie najprosciej ;-)

    --
    Matovy