  • 1. Data: 2003-10-20 21:29:39
    Temat: Kredyt mieszkaniowy w EURO czy PLN ?
    Od: "Grzegorz Sierzczyński" <b...@d...pl>

    Witam !!!

    Jak myślicie co stanie się z EURO przez najbliższy okres czasu chodzi mi czy
    dalej będzie rosło czy spadnie ?

    Za info dzięki !!!

    Pozdrawiam GS

  • 2. Data: 2003-10-20 21:37:01
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy w EURO czy PLN ?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Grzegorz Sierzczyński wrote:
    > Jak myślicie co stanie się z EURO przez najbliższy okres czasu chodzi
    > mi czy dalej będzie rosło czy spadnie ?

    Wibor3M i 6M idzie sobie do gory ostatnio. Okazuje sie, ze jednak moze isc
    do gory a nie tylko spadac. Co wiecej w przyszlym roku moze znacznie
    skonczyc po wzroscie stop procentowych.
    Dlatego trudno cos mowic o Euro - pewnie tez pojdzie do gory.
    Z drugiej strony obligacje trzeba bedze jakos na rynku upchnac- a kupuje sie
    je za zlotowki ;)
    Nie nalezy tez zapominac o tym, ze silne Euro to nie tylko wynik naszych
    prblemow ale ogolnoswiatowego trendu. A ten chyba ma sie ku koncowi i dolar
    bedzie szedl do gory.
    No ale jak to zwykle bywa - na dwoje babka wrozyla i chcesz pewnosci - idz
    do dobrej wrozki ;)

  • 3. Data: 2003-10-21 05:19:25
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    w 100% popieram ;)

    Pomysl o CHF ;) (jesli oczywiscie lubisz ryzyko)

  • 4. Data: 2003-10-21 06:10:00
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Sierzczyński" <b...@d...pl> napisał w wiadomości
    > Jak myślicie co stanie się z EURO przez najbliższy okres czasu chodzi mi
    czy
    > dalej będzie rosło czy spadnie ?

    nie oglądasz telewizji ani nie czytasz gazet ???

    eksperci są tutaj bardzo jednomyślni
    kurs EURO spadnie, pod warunkiem, że nie wzrośnie
    ewentualnie może pozostać na dotychczasowym poziomie :))))

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-10-21 06:15:10
    Od: "exxon" <j...@f...id.pl>

    to samo masz z PLN i tylko Ci % rosnie ....

  • 6. Data: 2003-10-21 20:37:09
    Od: "" <a...@p...onet.pl>

    > w 100% popieram ;)
    >
    > Pomysl o CHF ;) (jesli oczywiscie lubisz ryzyko)

    Moglbys to rozwinac? To ryzyko w CHF?

    Leniu

  • 7. Data: 2003-10-22 06:26:21
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > Moglbys to rozwinac? To ryzyko w CHF?

    Ryzyko kursowe - podobne jak w EURO.
    W dłuższym okresie CHF naśladuje EURO, ale czasem jest bardziej wrażliwe na
    zawieruchy światowe.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik