  • 11. Data: 2005-10-13 20:44:36
    Temat: Re: Okradli BANK !!!ot
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:rsbtk151tcshjhcs7efht0pab8c9ql9bvg@4ax.com...

    >Nam grozi na razie najwyżej kacza grypa ;)

    oj, co prawda, to prawda. na odreagowanie mozna nabyc to, hi hi::)
    http://www.butik.pl/spieprzajdziadu?l=pl

  • 12. Data: 2005-10-13 21:50:08
    Temat: Re: Okradli BANK !!!
    Od: "eko" <e...@h...pl>

    no, żeby tylko przez KIR na inne banki sie nie przeniosło

    iiiichahaha pata taj pata taj :)

    ----
    EKO

  • 13. Data: 2005-10-13 22:06:48
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    siliana wrote:
    > Użytkownik <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > oj, co prawda, to prawda. na odreagowanie mozna nabyc to, hi hi::)
    > http://www.butik.pl/spieprzajdziadu?l=pl

    I co to pomoże jak inny kaczor Donald nadciągnie ;-) ? Tak czy siak Kaczor
    będzie preziem :-)

    przyszłość/ Woody Allen

  • 14. Data: 2005-10-14 04:51:34
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    plusz napisał(a):

    > koń trojański właśnie polega na tym, żeby ochrona widziała konia, a nie
    > złodziei :))))

    A gdzie pozwalają wejść po placówki nawet z tym zwykłym koniem? :->

  • 15. Data: 2005-10-14 06:30:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Oct 2005 06:51:34 +0200,
    osoba podpisana: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    napisała:

    > A gdzie pozwalają wejść po placówki nawet z tym zwykłym koniem? :->

    No, kiedyś w Niemczech krowa po banku spacerowała :-) to czemu koń nie
    może :-)
    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 16. Data: 2005-10-14 06:33:42
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "$$Szalony_Kapelusznik$$"
    <szalony_kapelusznik@_nie_lubie_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości

    > Myslisz, ze ochrona nie zauwazy ?!

    O ile pamiętam ideę konia trojańskiego to sami
    go powinni do placówki wnieść :)

    Miroo

  • 17. Data: 2005-10-14 07:05:43
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:dim05b$527$1@news.onet.pl...

    > ale przez internet? :)

    sprawa nie jest taka smieszna jak wszystkim sie w tym watku wydaje,
    rzeczywiscie nastapilo profesjonalne wlamanie przez internet i wyprowadzenie
    pieniedzy z konta. Mozna poczytac o tym np. tu:
    http://wirtualnemedia.pl/document.php?id=377960

    D.

  • 18. Data: 2005-10-14 07:51:37
    Od: "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rzeczywiscie nastapilo profesjonalne wlamanie przez internet i
    > wyprowadzenie pieniedzy z konta. Mozna poczytac o tym np. tu:

    No nie, z opisu nie wynika, żeby to było profesjonalne włamanie - to była
    raczej kradzież. Więcj nie okradli banku, a okradli kilka osób, mającyh w
    nim konta, które nie zachowały ostrożności i dały sobie wyciągnąć dane
    dostępowe.
    Swoją drogą, ciekawe jaki to bank pozwala na dokonanie przelewu na dowolne
    konto bez posiadania haseł jednorazowych/tokena?

    Michał M

  • 19. Data: 2005-10-14 08:03:56
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@s...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > No nie, z opisu nie wynika, żeby to było profesjonalne włamanie - to była
    > raczej kradzież. Więcj nie okradli banku, a okradli kilka osób, mającyh w

    no bez przesady bank nie trzyma pieniedzy banku ale pieniadze klientow wiec
    tylko takie moga zostac skradzione. Zakladajac ze klienci ci moga odwolac
    sie za nieuprawnione transakcje to bank poniesie koszty finansowe z wlasnych
    srodkow wiec on na tym straci

    > nim konta, które nie zachowały ostrożności i dały sobie wyciągnąć dane
    > dostępowe.

    no wlasnie czy nie zachowaly ostroznosci ? Czy moze bank nie zabezpieczyl
    lacza tak aby uniemozliwic ich wykradzenie ?

    > Swoją drogą, ciekawe jaki to bank pozwala na dokonanie przelewu na dowolne
    > konto bez posiadania haseł jednorazowych/tokena?

    z tego co wiem to co najmniej jeden bank na to pozwala - ja wiem np. o ING.

    D.

  • 20. Data: 2005-10-14 08:17:05
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Dave wrote:

    > no wlasnie czy nie zachowaly ostroznosci ? Czy moze bank nie zabezpieczyl
    > lacza tak aby uniemozliwic ich wykradzenie ?

    Jeśli (tak jak jest to zaznaczone w tekście) użyli trojana (czyli np.
    keyloggera albo innego cudeńka przechwytującego akcje wykonywane rzez
    użytkownika) to choćby łącze było nie wiadomo jak bardzo zabezpieczone
    to i tak by to nic nie dało.

    reik.