  • 1. Data: 2005-10-13 11:20:03
    Temat: AlleKarta - alle co z kontem? :)
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    Witam.

    Czy komus jeszcze udalo sie _nie_dostac_ hasla do bzwbk24? Mam swoj NIK,
    ale hasla nie dostalem. Gdzies tu w dyskusjach pojawilo sie
    przypuszczenie, ze przysylaja dopiero jakis czas po
    odeslaniu/odniesieniu* umowy, z kolei ktos twierdzil, ze dostal
    wszystkie namiary juz w pierwszej kopercie. To jak w koncu jest? :) Isc
    do banku? Czekac kolejne 3 tygodnie? :)

    Pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 2. Data: 2005-10-13 11:39:26
    Temat: Re: AlleKarta - alle co z kontem? :)
    Od: "Marcin" <o...@i...pl>

    ja odbierałem i podpisywałem wszystkie dokumenty w oddziale banku, więc
    niewiem jak to jest gdy umowe przynosi kurier, kobietka która mnie
    obsługiwała dała mi wszystko nik, oraz trzy małe koperty z pin'ami do usług
    elektronicznych w tym pin do konta prze net, do sms i telefonu.

  • 3. Data: 2005-10-13 13:30:58
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-to.pl>

    --- konrad --- napisał(a):

    > Czy komus jeszcze udalo sie _nie_dostac_ hasla do bzwbk24?

    Podepnę się pod wątek. Ja na razie mam TYLKO kartę, nieaktywną.

    Złożyłem wniosek zaraz po tym, jak na grupie pojawiła się informacja o
    tej nowej inicjatywie ;-). Jako sposób podpisania umowy wybrałem oddział
    banku, bo do kurierów mam ograniczone zaufanie, a i tak pewnie byłby
    problem z umówieniem się w sensownym czasie i miejscu.

    Karta przypełzła pocztą z trąbką po mniej więcej dwóch tygodniach.
    Pofatygowałem się więc do wcześniej wybranego oddziału. Po wyłuszczeniu
    celu mojej wizyty zobaczyłem po drugiej stronie biurka wieeeeelkie oczy,
    po okazaniu karty oczy zrobiły się jeszcze większe ("no rzeczywiście, to
    karta z naszego banku, ale ja niej nic nie wiem"). Pani skonsultowała
    się z kimś "wyżej" i uzgodniła, że rzeczywiście wydają takie karty.
    Poprosiłem więc o to, bym mógł podpisać umowę i takie tam. Ale tu
    ściana: w ogóle nie wiadomo, jak to trzeba zrobić, bo w systemie to
    takiej opcji nie ma. Pani zadzwoniła do centrali czy też centrum kart.
    Po drugiej stronie słuchawki konsultantka udała się na konsultacje, gdyż
    też nie wiedziała, o co chodzi. Po 5 minutach owocnych konsultacji pani
    obsługująca moją skromną osobę dowiedziała się, że do oddziału banku
    umowę i wszystkie potrzebne dokumenty przywiezie... kurier. Ślicznie.
    Lekka konsternacja kilku osób w banku, "bo rzeczywiście jakiś kurier coś
    przywiózł, ale ja nie wiem co to było, ktoś to chyba wziął, ale nie
    wiedział, co to" (to były "ciche rozmowy" między pracownikami). Pani
    powróciła do biurka przy którym siedziałem i oznajmiła, że "jeszcze nie
    przyszła moja umowa, ale jak przyjdzie to ja pana powiadomię".
    Zostawiłem swój numer telefonu i po 25 minutach opuściłem oddział.

    Było to ze dwa tygodnie temu. Do tej pory cisza, a ja na razie nie mam
    czasu udać się do oddziału.

    Marek

  • 4. Data: 2005-10-13 18:05:16
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    --- konrad --- napisał(a):

> [...]
    > odeslaniu/odniesieniu* umowy, z kolei ktos twierdzil, ze dostal
    > wszystkie namiary juz w pierwszej kopercie. To jak w koncu jest? :) Isc

    Ja w ten sam dzień, w którym podpisałem umowę, przeszedłem sie i odebrałem
    kody aktywacyjne. W kopercie z umową nie ma żadnych kodów do konta. Jest
    tylko PIN do karty

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2005-10-13 18:11:07
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    MarekM napisał(a):

    > Podepnę się pod wątek. Ja na razie mam TYLKO kartę, nieaktywną.
    > (...)

    mocno ta AllekKarta zdezorganizowana :)

    ja kurierem poprosilem. kurier przyniosl i poszedl, wiec po paru dniach
    odnioslem zgube do oddzialu, podpisalem przy milej pani, ktora nie byla
    zdziwiona niczym zupelnie. karte pomyslnie aktywowalem, ale do dzisiaj
    nie mam dostepu do konta, bo zorientowalem sie po fakcie, ze to nie ten
    sam PIN - powinienem dostac osobny do bzwbk24. i jeszcze sie do oddzialu
    nie wybralem.

    pozdrawiam,
    --
    Konrad

  • 6. Data: 2005-10-13 18:13:27
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    --- konrad --- napisał(a):

> [...]
    > odeslaniu/odniesieniu* umowy, z kolei ktos twierdzil, ze dostal
    > wszystkie namiary juz w pierwszej kopercie. To jak w koncu jest? :) Isc

    Ja w ten sam dzień, w którym podpisałem umowę, przeszedłem sie do oddziału

  • 7. Data: 2005-10-14 06:00:48
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    Markus Sprungk napisał(a):

> [...]
    > i odebrałem
    > kody aktywacyjne. W kopercie z umową nie ma żadnych kodów do konta. Jest

    o? to wszyscy tak maja, myslalem, ze u mnie tylko zapomnieli czegos
    wlozyc do koperty. to ja zaraz na spacerek ide do oddzialu po porannej
    kawie :)

    --
    Konrad

  • 8. Data: 2005-10-14 10:25:23
    Od: --- konrad --- <m...@U...NUMBERSpl>

    --- konrad --- napisał(a):

    > o? to wszyscy tak maja, myslalem, ze u mnie tylko zapomnieli czegos
    > wlozyc do koperty. to ja zaraz na spacerek ide do oddzialu po porannej
    > kawie :)

    i po spacerku. bez problemu dostalem hasla. pozdrawiam.

    --
    Konrad