  • Data: 2007-04-18 12:56:54
    Temat: Odp: Odp: Millennium KK - oplata rachunkow
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się, że tutaj nie chodzi o tego typu "rachunki" tylko raczej o
    > stałe miesięczne płatności czynsz, prąd, gaz etc coś takiego jak jest w
    > Citi.

    Masz racje - bylem w oddziale i powiedziano mi ze O.K. moge zaplacic !
    Ale gdy powiedzialem ze na party line banku maja odmienne zdanie, to po
    konsultacjach ze specjalistami, panienka powiedziala mi ze jednak _nie_
    moge zaplacic :-)
    Faktycznie dotyczy to glownie oplat przy prowadzeniu "gospodarstwa
    domowego", i jest zaznaczone jakie rachunki mozna placic w taki sposob.
    Dalej kombinuje co zrobic by miec ubezpieczenie w podrozy w ramach KK z
    Millennium.

    Pozdrrrrr.... Reksio