  • Data: 2003-04-11 20:35:04
    Temat: Odp: Jaki bank polecacie ?
    Od: "Premier" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    przy tak małych operacjach na rachunku najkorzystniejszy dla ciebie wydaje
    się Raiffeisen Bank
    Otwarcie rach 0 zł
    prowadzenie 0 zł
    przelew pap.5
    wpłata gotówkowa standardowo jest 0,5 ale można by ponegocjować

    Użytkownik Marek <m...@l...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b7717f$rr2$...@n...lublin.pl...