  • 1. Data: 2012-10-01 23:13:40
    Temat: Odnowienie karty debetowej - mbank wie lepiej?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Pomagałem dzisiaj komuś aby mógł aktywować sobie nową kartę do konta jaką
    dostał w miejsce starej. Jakież było moje zdziwienie kiedy zobaczyłem, że
    na miejsce delfinka VISA przyszedł delfinek MC. To już mBank wie lepiej
    co klientowi bardziej potrzebne czy jak?

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-10-02 07:33:15
    Temat: Re: Odnowienie karty debetowej - mbank wie lepiej?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Paź, 23:13, xbartx <b...@h...net> wrote:
> [...]
    > na miejsce delfinka VISA przyszedł delfinek MC. To już mBank wie lepiej
    > co klientowi bardziej potrzebne czy jak?

    Visa jest dalej w ofercie, tak wiec mozna reklamowac wedlug mnie.

  • 3. Data: 2012-10-02 11:55:27
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-10-01 23:13, xbartx pisze:
> [...]
    > na miejsce delfinka VISA przyszedł delfinek MC. To już mBank wie lepiej
    > co klientowi bardziej potrzebne czy jak?

    Mnie się w listopadzie skończy ważność karty VISA z mBanku, więc na
    grudzień powinienem mieć już nową kartę. Ciekawe, co mi przyślą.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 4. Data: 2012-10-02 14:09:00
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 02 Oct 2012 11:55:27 +0200, Krystek napisał(a):

    > Mnie się w listopadzie skończy ważność karty VISA z mBanku, więc na
    > grudzień powinienem mieć już nową kartę. Ciekawe, co mi przyślą.

    Więcej niż pewne, że MC.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2012-10-02 14:27:23
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 1 Oct 2012 22:33:15 -0700 (PDT), krzysztofsf napisał(a):

    > Visa jest dalej w ofercie, tak wiec mozna reklamowac wedlug mnie.

    Ale nie wiadomo jak jeszcze długo i zamówić ją można tylko na infolinii,
    przez system transakcyjny się nie da.
    Ja ten temat przerabiałem. Z wyprzedzeniem zadzwoniłem na infolinię, że
    nie chcę MC, a tylko Visę. Konsultant wił się jak wąż żeby jednak
    wcisnąć mi MC, ale byłem asertywny i się nie zgodziłem.
    Po tygodniu dostałem kartę VISA, ale mBank i tak postawił na swoim, bo
    kilka tygodni później i tak przyszła do mnie karta MC, oczywiście
    również bezstykowa.
    W rezultacie zamiast jednej debetowej karty, do tego samego konta mam
    obecnie trzy!
    Całe szczęście, że mam z zapasem zrobione transakcji kartą, bo za kartę
    musiałbym potrójnie zapłacić !

  • 6. Data: 2012-10-02 19:18:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 01 Oct 2012 22:33:15 -0700, krzysztofsf napisał(a):

    > Visa jest dalej w ofercie, tak wiec mozna reklamowac wedlug mnie.

    Pewnie, że można ale dla właściciela to żaden zysk a tylko kłopot. W
    każdym bądź razie postępowanie banku jest co najmniej naganne, że bez
    żadnej informacji wciskają co chcą, te "instytucje zaufania publicznego"
    taaa.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-10-02 20:45:21
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2012-10-02 14:09, Chris94 pisze:

    > Więcej niż pewne, że MC.

    a jakoś ostatnio MC nie chcieli mi w knajpie przyjąć, akceptują tylko z
    logo VISA ;-/

    czy MC ma wyższy intercharge niż Visa?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2012-10-02 23:19:45
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 02 Oct 2012 20:45:21 +0200, RobertS napisał(a):

    > a jakoś ostatnio MC nie chcieli mi w knajpie przyjąć, akceptują tylko z
    > logo VISA ;-/
    >
    > czy MC ma wyższy intercharge niż Visa?

    Jakiś czas temu, gdzieś widziałem wiadomość, że VISA już obniżyła swoje
    opłaty intercharge, natomiast MC stanowczo odmówił jakichkolwiek rozmów
    na temat stawek.
    To by jasno tłumaczyło, skąd takie postępowanie banków.

  • 9. Data: 2012-10-02 23:40:07
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    > Więcej niż pewne, że MC.

    Weź nie strasz. W ofercie ciągle jest VISA, tyle że z payWave. Jakby co
    to będę reklamował. MC mam w innych bankach.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 10. Data: 2012-10-03 09:32:15
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 02 Oct 2012 23:40:07 +0200, Krystek napisał(a):

    > Weź nie strasz. W ofercie ciągle jest VISA, tyle że z payWave. Jakby co
    > to będę reklamował. MC mam w innych bankach.

    No wydaje mi się że bankowo a raczej mbankowo (he he można wpisać nowy
    zwrot do słownika) będziesz musiał :)
    W przypadku, który opisałem, to było pierwsze odnowienie karty i bez
    żadnej informacji ani pytania ze strony banku, przyszła po prostu MC
    zamiast VISA, bo mbąk ma pewnie z tego lepsze profity a klient go
    zasadniczo nie interesuje, przecież i tak jest w najlepszym internetowym
    banku w PL, więc niech się cieszy i siedzi cicho.

    --
    xbartx