  • 1. Data: 2012-10-01 10:09:31
    Temat: Oprocenowanie bedzie spadac ??
    Od: "MałMI" <m...@w...pl>

    Własnie w radiu słyszałam ze oprocentowanie lokat ma ostro poleciec w
    dół...prawda to ?? Jak myslicie ??

  • 2. Data: 2012-10-01 10:15:43
    Temat: Re: Oprocenowanie bedzie spadac ??
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-10-01 10:09, MałMI pisze:
    > Własnie w radiu słyszałam ze oprocentowanie lokat ma ostro poleciec w
    > dół...prawda to ?? Jak myslicie ??

    podobno RPP obnizy stopy procentowe o 0.5 p. p. w tym miesiacu co
    spowoduje spadek oprocentowania lokat

  • 3. Data: 2012-10-01 10:17:29
    Od: "MałMI" <m...@w...pl>

    Czyli jak jest np 5,8 to bedzie 5,3 ? Co oni robia... szok

  • 4. Data: 2012-10-01 10:21:07
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-10-01 10:17, MałMI pisze:
    > Czyli jak jest np 5,8 to bedzie 5,3 ? Co oni robia... szok

    dokladnie a oprocentowanie kredytow wzrosnie o 2 p. p.

  • 5. Data: 2012-10-01 10:51:44
    Od: "MałMI" <m...@w...pl>

    Ale to tylko w tym miesiącu ? Czy juz zawsze tak bedzie? Bo mnie załamali

  • 6. Data: 2012-10-01 10:58:01
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2012-10-01 10:51, MałMI pisze:
    > Ale to tylko w tym miesiącu ? Czy juz zawsze tak bedzie? Bo mnie załamali

    zazwyczaj jest seria obnizek wiec pewnie przez najblizsze miesiace tak
    bedzie

  • 7. Data: 2012-10-01 11:48:03
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 10:09:45 UTC+2 użytkownik MałMI napisał:
    > Własnie w radiu słyszałam ze oprocentowanie lokat ma ostro poleciec w
    >
    > dół...prawda to ?? Jak myslicie ??

    WIBOR już maleje. Inflacja rzekomo spadła. A raczej spadł ten wirtualny wskaźnik
    podawany przez GUS. Banki próbują łapać depozyty "na zapas".

  • 8. Data: 2012-10-01 11:56:50
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-01 11:48, Piotr Hołda pisze:

    > WIBOR już maleje. Inflacja rzekomo spadła. A raczej spadł ten wirtualny wskaźnik
    podawany przez GUS. Banki próbują łapać depozyty "na zapas".
    Tzn?
    Bo "na zapas", to banki mogłyby łapać depozyty na poniżej-rynkowy %, a
    to mi jakoś nie bangla...
    Ja tam widzę tendencję przeciwną. Klony dobiły do 6.6 bez łaski, a Mille
    macha siódemką na patyku...

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel

  • 9. Data: 2012-10-01 13:27:04
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 1 października 2012 11:56:47 UTC+2 użytkownik SQLwiel napisał:

> [...]
    >
    > to mi jakoś nie bangla...
    >
    > Ja tam widzę tendencję przeciwną. Klony dobiły do 6.6 bez łaski, a Mille

    Na zapas bo po obniżce % kasa popłynie szerszym strumieniem na giełdę. To co się uda
    zamrozić na lokatach, zostanie w bankach.