  • 1. Data: 2002-05-21 06:15:32
    Temat: Oddac pieniadze bankowi?
    Od: "Speedd" <S...@k...net.pl>

    Czy groza jakies konsekwencje za nie wyrazenie zgody na oddanie podwojnie
    (blednie) wykonanego przelewu na moj rachunek? Bank X pomylil sie i dwa razy
    puscil elixirem ten sam przelew. Jesli wydalem juz pieniadze, to mam wziac
    kredyt aby oddac taka pomylke?
    Jesli byl ktos w takiej sytuacji to prosze o komentarz

    pozdrawiam
    rav

  • 2. Data: 2002-05-22 07:37:55
    Temat: Re: Oddac pieniadze bankowi?
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Hello Speedd,

    Tuesday, May 21, 2002, 8:15:32 AM, you wrote:

> [...]
    S> kredyt aby oddac taka pomylke?
    S> Jesli byl ktos w takiej sytuacji to prosze o komentarz

    Nie bylem w takiej sytuacji ale skoro nie Twoje to trzeba bylo nie
    wydawac. IMO to Twoj problem a z tego co pamietam z grupy to bank ma
    prawo wziac Ci ta kase nie pytajac o zgode.
    Pzdr

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-05-22 09:45:25
    Od: p...@y...com (Johny)

    "Speedd" <S...@k...net.pl> wrote:
> [...]
    >kredyt aby oddac taka pomylke?
    >Jesli byl ktos w takiej sytuacji to prosze o komentarz

    Bylem kiedys w podobnej sytuacji - sprzedawca wydal mi przez pomylke o
    1 banknot wiecej. Oddalem.

    Pozdrawiam
    Johny

  • 4. Data: 2002-05-22 10:44:54
    Od: "krab" <k...@h...pl______.>

    Użytkownik "Speedd" <S...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kredyt aby oddac taka pomylke?
    > Jesli byl ktos w takiej sytuacji to prosze o komentarz

    oddac musisz - ale proponuje dogadac sie z bankie co do sposobu splaty
    mysle, ze nie powinni robic trudnosci tak abys nie popadl w debet

  • 5. Data: 2002-05-22 11:03:22
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Tue, 21 May 2002 08:15:32 +0200, "Speedd" <S...@k...net.pl>
    wrote:

> [...]
    >kredyt aby oddac taka pomylke?
    >Jesli byl ktos w takiej sytuacji to prosze o komentarz

    Mi w takim przypadku ściągneli sami (bez pytania).
    Nie awanturowałem się bo widziałem że była to ewidentna pomyłka,
    zaksięgowali dwa razy ten sam przelew.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------
    krzysiołe...@b...pl
    Wywal polskie literki z adresu!
  • 7. Data: 2002-05-22 15:50:28
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Speedd <S...@k...net.pl> wrote:
> [...]
    > kredyt aby oddac taka pomylke?
    > Jesli byl ktos w takiej sytuacji to prosze o komentarz

    Tak - sąd, koszty adwokata etc.

    Jeżeli wydałeś kasę, to najlepiej IMHOskontaktować się z bankiem,który
    pomyłki dokonał i wyjaśnić sytuację, oraz ustalić termin zwrotu
    pieniędzy.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 8. Data: 2002-05-22 15:54:17
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Krzysiolek <k...@k...obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu.org> wrote:

    > Mi w takim przypadku ściągneli sami (bez pytania).
    > Nie awanturowałem się bo widziałem że była to ewidentna pomyłka,
    > zaksięgowali dwa razy ten sam przelew.

    To zależy KTÓRY bank się myli. Bank, w którym masz rachunek takiej
    korekty może dokonać. Natomiast w wypadku, kiedy inny bank przeleje
    pieniądze, to może on tylko poprosić o ich zwrot.
    Z tym, że jeżeli nie oddasz, tojest to zagarnięcie mienia.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 9. Data: 2002-05-22 22:10:12
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik Wojciech Rutkowski <w...@n...interia.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:acge8r$dk6$...@n...tpi.pl...

    > Zgadza sie, wedlug prawa bank moze bez Twojej zgody pobierac
    > blednie zaksiegowane operacje.

    Czy mozna wiedziec jakie to ma dokladnie "umocowania" prawne?
    Przynajmniej w umowie rachunku nic takiego nie znalazlem (albo slabo szukale
    m)
    pzdr
    AruBuru

  • 10. Data: 2002-05-23 15:40:03
    Od: "Wojciech Rutkowski" <w...@n...interia.pl>

    Użytkownik AruBuru napisał:

    > Czy mozna wiedziec jakie to ma dokladnie "umocowania" prawne?
    > Przynajmniej w umowie rachunku nic takiego nie znalazlem (albo slabo
    szukale
    > m)

    Prawo bankowe, na które każda umowa rachunku powołuje w sprawach
    w niej nieuregulowanych, zwykle w jednym z ostatnich paragrafów...

    --
    wrinnov