  • 1. Data: 2002-05-20 21:41:09
    Temat: Bank bez oplat ? Mozliwe ?
    Od: "STUDENT" <pisz_tu:odzew@poczta.fm>

    Witam;

    Czy jest mozliwe, zebym mial bank internetowy za friko ?
    Dokladnie chodzi mi o oplaty - jesli wplacam na konto to pobierana jest
    prowizja ;
    Czy jest jakas droga by uniknac oplat bankowych ? Nie placic za prowadzenie
    konta i byc szczesliwym ?
    Wiadome jest ze mbank ( akurat nim jestem zaintersowany) nie pobiera oplat
    ale by wplacic tam pieniazki trzeba wylozyc na oplate :-(

    Moze znacie jakies rozwiazanie w tej sytuacji ?

    STUDENT
    ====================================
    PS
    Nie musi byc mbank
    Moze inne banki internetowe maja podpisane jakies stosowne umowy by nie
    placic oplat ?

  • 2. Data: 2002-05-20 21:48:12
    Temat: Re: Bank bez oplat ? Mozliwe ?
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    Lukas
    a najlepiej mBank + Lukas
    total free

  • 3. Data: 2002-05-20 21:53:28
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
    > Lukas
    > a najlepiej mBank + Lukas
    > total free

    "Ależ Króliczku ! Nie fatyguj się . A po co nam do tego jeszcze mBank ? "

    *copyright by Puchatek

    billy

  • 4. Data: 2002-05-20 21:53:41
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    STUDENT wrote:

    > Czy jest jakas droga by uniknac oplat bankowych ? Nie placic za prowadzenie
    > konta i byc szczesliwym ?

    tak, jesli do szczescia brakuje Ci tylko banku i masz w poblizu oddzial
    lg petro :)

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 5. Data: 2002-05-20 23:08:17
    Od: "STUDENT" <o...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
    > Lukas
    > a najlepiej mBank + Lukas
    > total free
    -----------
    Dzieki - poczytam cos o ofercie Lukasa;

    Pozdrawiam ;
    STUDENT
    ----------------

  • 6. Data: 2002-05-21 10:43:57
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > "Ależ Króliczku ! Nie fatyguj się . A po co nam do tego jeszcze mBank ? "

    Jak to do czego? Do wszystkiego poza wplatami (za darmo w oddziale)
    i wyplacania w bankomatach BZWBK. Z Lukasa nie zrobisz niezdefiniowanych
    przelewow, nie masz karty do zakupow w necie no i oprocentowanko
    o 3,15% nizsze. Oczywiscie w ekoncie Pro masz to wszystko ale 7 zl
    miesiecznie to juz nie darmowo ;-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-05-21 16:37:09
    Od: "billy" <b...@p...onet.pl>

    "

    > Jak to do czego?
    No właśnie . Do czego ?

    >Do wszystkiego poza wplatami (za darmo w oddziale)
    > i wyplacania w bankomatach BZWBK.
    To znaczy ?Może konkretniej co i po co ? Chociaz same wpłaty i bankomaty to
    juz taki plus dla Lukasa że mBank tego nie nadrobi.

    >Z Lukasa nie zrobisz niezdefiniowanych
    > przelewow,
    Tak prościej. Czego nie zrobię ,dlaczego i po co mi to ?

    > nie masz karty do zakupow w necie
    Jak to nie mam ???

    > no i oprocentowanko
    > o 3,15% nizsze.
    A to jak sobie obliczyłeś ? Bo równie dobrze mogę wyliczyć że o 0,55% wyższe
    ;-)

    > Oczywiscie w ekoncie Pro masz to wszystko
    A właśnie . I tokenik i takie tam.

    > ale 7 zl miesiecznie to juz nie darmowo ;-))
    Darmowo . Tylko trzeba troszkę przychomikować. :-))

    billy
    P.S. wiem że żadne argumenty i tak nie mają sensu bo mBank to konto kultowe
    na tej grupie i wymagane jak Beemka dla dresa albo łysa glaca.

  • 8. Data: 2002-05-21 17:10:14
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > No właśnie . Do czego ?

    no tlumacze ino :-)

    > To znaczy ?Może konkretniej co i po co ? Chociaz same wpłaty i bankomaty to
    > juz taki plus dla Lukasa że mBank tego nie nadrobi.

    No pewnie... a do tego Lukas ma czerwona i zolta karte - tego
    tez mbank nie nadrobi :-)

    > Tak prościej. Czego nie zrobię ,dlaczego i po co mi to ?

    Co prosciej? Jak chcesz zaplacic komus jednorazowo przelwem
    skoro mozesz miec tylko zdefiniowane na ekoncie?
    Nie rozumiesz czy udajesz?

    1. > > nie masz karty do zakupow w necie
    > Jak to nie mam ???

    Nie masz - poczytaj temat glowny postu - wyraznie widac, ze ktos
    ktos szuka darmowego konta nie ma stalych zarobkow i nie ma
    mozliwosci otrzymania KK (bo debetowej VC Lukas nie ma) jak
    tez sama oplata za ta karte moze buc zaporowa

    2. > A to jak sobie obliczyłeś ? Bo równie dobrze mogę wyliczyć że o 0,55% wyższe
    > ;-)

    2. > > Oczywiscie w ekoncie Pro masz to wszystko
    > A właśnie . I tokenik i takie tam.

    No wlasnie - caly czas mowisz o eKoncie pro

    > Darmowo . Tylko trzeba troszkę przychomikować. :-))

    Generalnie jakbym mial tyle pienidzy, ze spokojnie moglbym sobie
    odlozyc i nie ruszac 5k zl to malo by mnie interesowalo czy konto
    jest w ogole platne czy nie...

    > billy
    > P.S. wiem że żadne argumenty i tak nie mają sensu bo mBank to konto kultowe
    > na tej grupie i wymagane jak Beemka dla dresa albo łysa glaca.

    w ogole nie da sie z Toba dyskutowac
    bo porownujesz konto darmowe z takim, gdzie placisz 7 zl miesiecznie
    albo masz zamrozona pokazna sumke i aby miec karte z IO musisz miec
    zdolnosc kredytowa... tak wiec bez sensu ta polemika....

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 9. Data: 2002-05-21 17:51:46
    Od: <m...@p...onet.pl>

    Zalecana kombinacja: LGnet + mBank

    LGnet - prowadzenie netkonta za darmo
    przelewy tez za darmo
    oprocentowanie podobne jak w mBanku - obecnie od 8,30 % wzwyż
    WPłATY I WYPłATY W ODDZIALE LG PETRO ZA DARMO!!!

    Przykładowo masz 10 złotych w mBanku. Chcesz pobrać tą gotówkę. Euronet takiej
    kwoty Ci nie wypłaci (wypłaca min. 50 PLN). Ale jak wydobyć te głupie 10
    złotych? To w takim razie robisz przelew do LGnetu. Idziesz do oddziału LG Petro
    i odbierasz je w kasie. PłACISZ ZERO PROWIZJI!!!

    Ale te atrakcje są dostępne tylko do czasu ... Skandynawowie milczą co zrobią z
    netkontem.

  • 10. Data: 2002-05-21 17:58:50
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, May 21, 2002 at 07:51:46PM +0200, m...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > złotych? To w takim razie robisz przelew do LGnetu. Idziesz do oddziału LG Petro
    > i odbierasz je w kasie. PłACISZ ZERO PROWIZJI!!!

    Wiesz ... po prostu kwalifikuje sie do pl.rec.humor.najlepsze. I to
    nei dlatego ze w tak sprytny sposob oszukujesz bank, ale za sposob
    skomplikowania.

    Juz widze jak to stosuje jak chce pobrac 10zl bedac na miescie. To juz
    chyba lepiej niech po prostu z tego LG korzystac na codzien, niz tak
    ma kombinowac.

    --

    --w