  • 1. Data: 2002-05-21 04:53:12
    Temat: LGnet - kiedy te odsetki?
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Jestem stosunkowo nowy w LGnet i mam dwa pytania do bardziej
    doświadczonych użytkowników.

    1. Od 29 marca 2002 do 17 maja 2002 na NetKombo było 16k PLN. 17 maja
    przelałem 13k PLN do mBanku. Kiedy się pojawią w LG odsetki za te
    środki? Wydawało mi się, że powinny w momencie zerwania każdej z porcji
    na NetKombo. Dostałem odsetki, ale tylko 3 złote 13 groszy (to chyba za
    tę resztę nieokrągłą na NetKoncie?), oczekiwałbym ponad 200 PLN odsetek.

    2. Również 17 maja dokonałem przelewu na rach. KK w Lukasie. W wyciągu
    NetKombo widnieje pozycja "obciążenie przelewem - 80 groszy". Za co to
    jest - przecież przelewy miały być za darmo?

    Z góry dzięki i przepraszam za niewątpliwą lamerskość pytań.

  • 2. Data: 2002-05-21 11:37:24
    Temat: Odp: LGnet - kiedy te odsetki?
    Od: "Maciej Majchrowski" <M...@b...pl>

    Maciej Majchrowski
    mailto: M...@b...pl

    Użytkownik Robert <m...@k...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:

> [...]
    > na NetKombo. Dostałem odsetki, ale tylko 3 złote 13 groszy (to chyba za
    > tę resztę nieokrągłą na NetKoncie?), oczekiwałbym ponad 200 PLN odsetek.

    Jesli cale 16k wplaciles w jednym momencie to utworzyly one jedna sublokate
    na netKombo. Dlatego wyplacajac 13k nie zerwales calej sublokaty a tylko
    zmniejszyles jej kwote z 16k do 3k. Jak wyplacisz reszte (czyli 3k) to
    dostaniesz
    odsetki (lub jak minie pol roku na tej sublokacie - czyli 29 wrzesnia 2002).

    Ale uwaga jest w miedzyczasie wplacales kolejne pieniadze, ktore utworzyly
    nowe sublokaty na netKombo to wyplacajac najpierw je zerwiesz,
    Zgodnie z obowiazujaca na netKombo zasada LIFO (ostatni przyszedl - pierwszy
    wychodzi).

    Jest to moze troche dziwne, ale idzie sie przyzwyczaic.

    W Szczegolach netKombo jest przycisk "TERMINARZE".
    Zamawiajac je zobaczysz dokladnie jakie masz sublokaty na netKombo,
    od kiedy do kiedy i ile na kazdej z nich przyroslo procentow.

    > 2. Również 17 maja dokonałem przelewu na rach. KK w Lukasie. W wyciągu
    > NetKombo widnieje pozycja "obciążenie przelewem - 80 groszy". Za co to
    > jest - przecież przelewy miały być za darmo?

    Z netKombo nie ida przelewy zewnetrze, a jedynie przeksiegowania na
    netKonto.
    Wyjatkiem jest podatek od odsetek, ktory sadzac po kwocie jest wlasnie tymi
    80 gr.
    Zreszta sprawdz klikajac na dacie w historii netKomba gdzie poszedl ten
    przelew.

    --
    Maciej Majchrowski
    mailto: M...@b...pl

  • 3. Data: 2002-05-21 13:46:09
    Temat: Re: LGnet - kiedy te odsetki?
    Od: "Robert" <m...@k...wp.pl>

    Maciaj, dziękuję bardzo za wyczerpujące wyjaśnienia!

    > Jesli cale 16k wplaciles w jednym momencie to utworzyly one jedna
    > sublokate na netKombo.

    Niezupełnie tyle, ale 14k w jednym momencie, czyli mniej niż 13k. Teraz
    już rozumiem. Czytając zbyt pobieżnie regulamin zrozumiałem, że
    pojedyncze lokaty (wkłady) są równoznaczne z tymi porcjami po 1000
    złotych.

    > W Szczegolach netKombo jest przycisk "TERMINARZE".
    > Zamawiajac je zobaczysz dokladnie jakie masz sublokaty na netKombo,
    > od kiedy do kiedy i ile na kazdej z nich przyroslo procentow.

    Acha, dzięki. Bez zamawiania widać tam, ile przyrosło sumarycznie na
    NetKombo.

    > Wyjatkiem jest podatek od odsetek, ktory sadzac po kwocie jest
    > wlasnie tymi 80 gr.

    I tak dokładnie jest. Zmyliła mnie nazwa "OBCIĄŻENIE PRZEL.", która
    słabo kojarzyła mi się z podatkiem od odsetek.

    Jeszcze raz dzięki!