  • 1. Data: 2002-05-21 06:53:09
    Temat: gdzie najtaniej po Gwarancję Bankową ???
    Od: "Marcin" <2...@w...pl>

    j.w. , kwota nie duża ok 30.000,00 zł ( zabezpieczenie czynszu )
    wolałbym dać coś z hipoteki niż blokadę środków,
    jakie wymogi mają Banki i gdzie najszybciej załatwić ww gwarancję,
    proszę o info na email;
    dzięki,
    Marcin

  • 2. Data: 2002-05-21 11:31:23
    Temat: Re: gdzie najtaniej po Gwarancję Bankową ???
    Od: "CieniasTheKing" <c...@o...pl>

    policz sobie co jest tansze, od hipoteki ponosisz koszt duzo wiekszy i z
    tego co wiem nie mozesz sobie tego odliczyc w ramach kosztow, podczas gdy
    ... koszty finansowe (od gwarancji, od srodkow na koncie dodatkowe odsetki
    .. ale niewiele bankow to robi) mozesz

    ponadto nie wiadomo na jaki okres ma byc ta gwarancja, ponadto nie wszytskie
    banki akceptuja zlozenie wnioskow o wpis jako wystarczajaca forme
    zabezpieczenia

    moze taniej bedzie w posrednika kredytowego ... on ma dojscia, lub w jakichs
    bankach detalicznych ... bo w tych duzych ktore obsluguja klienta prawie
    detal lub detal ... mozesz duzo zaplacic

    gwarancja - pewnie min.2% plus koszty minimalne
    koszt ustanowienia hipoteki - roznie

    a nie latwiej zalatwic to przez swoja firme gdize pracujesz, lub poprzez
    przeniesienie rachunku ROR do tego banku - cesja z konto, weksel in blanco,
    lub w twoim aktualnym banku

    etc etc

    monika