  • 1. Data: 2004-02-25 00:20:37
    Temat: OSTRZEZENIE - Volkswagen Bank direct - niezla wpadka
    Od: "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info>

    Witajcie,

    Niedawno namówiłem moją mamę, aby otwarła rachunek w VWBD. Wypełniliśmy
    wniosek w Centrum Formularzy, mama poprosiła o wydrukowanie formularzy i
    wysłanie ich przez bank.

    No i dziś dotarły przygotowane dokumenty... ZUPEŁNIE INNEJ OSOBY !!!!

    No i mam jej pełne dane, łącznie z PESELem, numerem dowodu osobistego,
    adresem itp.

    Właśnie piszę do tej osoby maila, ciekawe, czy ona ma wnioski mojej mamy...
    A może kto inny...

    Oj nie, ja tego tak nie zostawię...
    Co radzicie ???

    Do pracowników czytających grupę pl.biznes.banki: lepiej się ze mną
    skontaktujcie zanim zacznę się sprawą zajmować na poważnie, bo zrobię
    wszystko, aby nie skończyło się na zwykłym 'przepraszamy, pomyliło nam
    się'... Telefon do mnie macie u siebie w bazie...

    Profesjonaliści od siedmiu boleści... Z taką fachowością, to można
    warzywniak prowadzić, a nie bank...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 2. Data: 2004-02-25 01:20:24
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Wojciech Nawara" <usenet@[WYTNIJTO]nawara.info> wrote in message
> [...]
    > adresem itp.
    >
    > Właśnie piszę do tej osoby maila, ciekawe, czy ona ma wnioski mojej

    Klepnąć się w dekiel i to ciężko.
    Potem spakować w kopertę i odesłać do banku.
    Najlepiej na własny koszt.

  • 3. Data: 2004-02-25 02:14:54
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "poilkj" <l...@d...invalid> napisał w wiadomości
    > Klepnąć się w dekiel i to ciężko.
    > Potem spakować w kopertę i odesłać do banku.
    > Najlepiej na własny koszt.

    O tajemnicy bankowej i sankcjach za jej naruszenie jak widać kolega nie
    słyszał...

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 4. Data: 2004-02-25 03:39:54
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org> wrote in message
    > Użytkownik "poilkj" <l...@d...invalid> napisał w wiadomości
    >
    > O tajemnicy bankowej i sankcjach za jej naruszenie jak widać kolega nie
    > słyszał...

    Słyszał, ale nie zachowuje się jak pieniacz, któremu jak tylko dali siekierę
    do ręki to od razu pozabja wszystkich dookoła.
    No i co wielkiego się stało, że te dokumenty przyszły do Ciebie.
    Ktoś się pomylił.
    Skoro to nie twoje do odeślij / zadzwoń i powiedz, że doszły do ciebie, a
    potem zniszcz / zniszcz bez dzwonienia,
    Zrób cokolwiek, za co ktoś mógłby ci być wdzięczny.
    Zachowuj się jak człowiek.

  • 5. Data: 2004-02-25 06:13:54
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-02-25 04:39, Użytkownik poilkj napisał:
    > No i co wielkiego się stało, że te dokumenty przyszły do Ciebie.

    W sumie nic, jakby przyszła karta z pinem to też nic...

    > Ktoś się pomylił.

    Pomylić to się może Halina w mięsnym, a nie bank i nie w taki sposób.

    > Skoro to nie twoje do odeślij / zadzwoń i powiedz, że doszły do ciebie, a
    > potem zniszcz / zniszcz bez dzwonienia,

    Nie, to Bank powinien błagać o odesłanie paczki, na ich koszt oczywiście.

    > Zrób cokolwiek, za co ktoś mógłby ci być wdzięczny.
    > Zachowuj się jak człowiek.

    I każda taka wpadka banku powinna być przemilczana, right?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 6. Data: 2004-02-25 07:00:41
    Od: "poilkj" <l...@d...invalid>

    "Marcin Nowakowski" <m...@i...usunto.pl> wrote in message

    > W sumie nic, jakby przyszła karta z pinem to też nic...
    Raczej albo karta, albo pin.
    No i co z tego. Przyszła. To zadzwon do banku, że przyszła i zapytaj się co
    masz z nią zrobić.
    Odesłać, wyrzucić, powiesić sobie na ścianie.

    > Pomylić to się może Halina w mięsnym, a nie bank i nie w taki sposób.
    Pomylić się może każdy. No może z wyjątkiem ciebie.

    > Nie, to Bank powinien błagać o odesłanie paczki, na ich koszt oczywiście.
    Za dużo spoglądasz w lusterko.

    > I każda taka wpadka banku powinna być przemilczana, right?
    Powinna zostać sensownie i szybko rozwiązana.
    Ale jak potrzebujesz rozgłosu, to napisz do Wyborczej. Oni się w tym
    specjalizują. Może ci nawet honorarium autorskie wypłacą.

  • 7. Data: 2004-02-25 08:10:17
    Od: "woy" <w...@g...CIACH.TO.rubikon.ORAZ.TO.pl>

    W artykule news:c1h5ec$bbo$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): poilkj z adresu <l...@d...invalid> napisał(a):

    > Słyszał, ale nie zachowuje się jak pieniacz, któremu jak tylko dali
    > siekierę do ręki to od razu pozabja wszystkich dookoła.
    [ciach]
    > Zachowuj się jak człowiek.

    Ja w ogóle na tej grupie od pewnego czasu widzę atmosferkę pod hasłem:
    jak dokopać wrednemu bankowi pod byle pretekstem. Pokłosie kryzysu i
    frustracje niewypłacalnych dłużników?

    --
    woy

    z cyklu "Przypowieści z Trollowej Doliny":
    "Nie odzywaj sie do mie bo ci dałem pląka!"

  • 8. Data: 2004-02-25 08:23:10
    Od: "KK" <n...@n...com>

    "poilkj" <l...@d...invalid> wrote in message
    > Klepnąć się w dekiel i to ciężko.
    > Potem spakować w kopertę i odesłać do banku.
    > Najlepiej na własny koszt.

    1. Jest podejrzenie, że dane jego mamy trafiły do kogoś.
    2. Takie dane mogą wystarczyć po poważnie namieszać komuś na koncie np w
    innym banku :(((

    Może prześlesz nam swoje dane - najlepiej tutaj na listę? :)))

    pzdr
    KK

  • 9. Data: 2004-02-25 08:26:47
    Od: sebol <l...@s...pl>

    poilkj wrote:

> [...]
    > do ręki to od razu pozabja wszystkich dookoła.
    > No i co wielkiego się stało, że te dokumenty przyszły do Ciebie.

    kolega chyba naprawde cos wypil. Ktos otrzymal poufne dane o innym
    uzytkowniku chronione TAJEMNICA BANKOWĄ. Za taki numer to poszkodowany
    ma odszkodowanie pieniezne na 100%. A bank powinien wyciagnac sankcje
    wobec osoby ktora ma klopoty ze wzrokiem.

    > Skoro to nie twoje do odeślij / zadzwoń i powiedz, że doszły do ciebie, a
    > potem zniszcz / zniszcz bez dzwonienia,

    zadzwonic do pokrzywdzonego i poczytac mu ile ma dzieci, jaki dochod
    osiagnal i jakie ma kredyty ;). Co by nie bylo to dosiesienie do
    prokuratora nie jest glupiem pomyslem :)

    > Zrób cokolwiek, za co ktoś mógłby ci być wdzięczny.
    > Zachowuj się jak człowiek.

    dokladnie - niech pokrzywdzony sam zadecyduje czy jest OK czy tez NIE.

    --
    l...@s...pl

  • 10. Data: 2004-02-25 08:50:12
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "poilkj" <l...@d...invalid> napisał w wiadomości

    > Słyszał, ale nie zachowuje się jak pieniacz, któremu jak tylko dali
    siekierę
    > do ręki to od razu pozabja wszystkich dookoła.

    Co Ty gadasz??? Jak ktoś kogoś zabije, to też uważasz, że jeśli ktoś chce o
    tym informować, to zachowuje się jak pieniacz?
    Jak dla mnie różnica między oboma zachowaniami z punktu widzenia przepisów
    jest _żadna_. KK stanowi, że kto zabija podlega karze. Prawo bankowe
    stanowi, że kto ujawnia tajemnicę bankową podlega karze. A co to jest
    tajemnica bankowa, jest dość jasne, ale na wszelki wypadek pozwalam sobie
    zacytować: "Art. 104. 1. Banki i osoby w nich zatrudnione oraz osoby, za
    których pośrednictwem bank wykonuje czynności bankowe, są obowiązane
    zachować tajemnicę bankową, która obejmuje **wszystkie wiadomości**: 1)
    dotyczące czynności bankowych i osób będących stroną umowy, uzyskane w
    czasie negocjacji oraz związane z zawarciem umowy z bankiem i jej
    realizacją, z wyjątkiem wiadomości, bez których ujawnienia nie jest możliwe
    należyte wykonanie zawartej przez bank umowy". Odpowiedzialność karną
    reguluje art. 171 ust. 6 prawa bankowego.

    Prokurator zdecydowanie będzie zainteresowany, bo ściga takie przestępstwa z
    urzędu. A na Tobie Wojtku ciąży społeczny obowiązek poinformowania o
    podejrzeniu popełnienia przestępstwa :)

    Pozdrawiam,
    Washko