  • 1. Data: 2003-02-07 09:04:30
    Temat: Numery rachunków w KredytBanku ????
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl>

    Witam !!!
    Mam do przelania na konto Kredyt Banku III O/Warszawa pewną sumę pieniędzy.
    Niestety numer rachunku jest w starej postaci:
    15001126-1211200xxxxx
    Czy ktoś wie jak z przesłać z m-banku pieniądze na taki numer , w oddziale
    twierdzą że nowe numery kont
    będą od 17 marca , ale podobno działa dodanie na końcu czterech zer ????
    Proszę o pomoc !!!
    Pozdrawiam
    Marcin

  • 2. Data: 2003-02-07 09:29:34
    Temat: Re: Numery rachunków w KredytBanku ????
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Marcin Ozdzinski wrote:
> [...]
    > oddziale twierdzą że nowe numery kont
    > będą od 17 marca , ale podobno działa dodanie na końcu czterech zer

    A nie daje się zdefiniować w mbanku rachunku w takiej postaci? Dziwne, bo
    mam taki format do Lukasa i nie było problemów z definiowaniem rachunku w
    mbanku. Próbowałeś?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-02-07 09:42:28
    Od: "Marcin Ozdzinski" <mozdzins@sim+net.pl>

> [...]
    > twierdzą że nowe numery kont
    > będą od 17 marca , ale podobno działa dodanie na końcu czterech zer ????
    OK jednak ze starym też poszło.Co dziwne KB załozył konto z takim numerem 2
    tygodnie temu.
    Ciekawe kiedy się skończy ta paranoja z numerami kont w bankach ....