  • 1. Data: 2003-02-07 08:14:05
    Temat: Bankomaty ....
    Od: w...@p...onet.pl

    Jakie są plany banków (i nie tylko) na nowe instalacje bankomatów w kraju. Ile
    razem chcą ich postawić ?
    Może ktoś posiada informację w rozbiciu na banki, firmy ?

    Tomasz

  • 2. Data: 2003-02-07 09:29:44
    Temat: Re: Bankomaty ....
    Od: s...@o...pl

> [...]
    Ile
    > razem chcą ich postawić ?
    > Może ktoś posiada informację w rozbiciu na banki, firmy ?

    Widzi mi się, że jeszcze dyrektywy z Unii nie przyszły. Tymczasem więc za Odrę
    proszę!A tu do chlewa proszę! Bankomatów Ci się zachciewa! Dostępu do swoich
    pieniędzy! A paszoł won! W kolejkę, przy okienku! Paweł

  • 3. Data: 2003-02-07 11:44:19
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jakie są plany banków (i nie tylko) na nowe instalacje bankomatów w kraju.
    Ile
    > razem chcą ich postawić ?
    > Może ktoś posiada informację w rozbiciu na banki, firmy ?

    Poszukaj w archiwum Rzeczpospolitej - bylo cos na ten temat w styczniu.

    --

    Kazimierz
    GG 1213856

  • 4. Data: 2003-02-07 12:31:27
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Kazimierz wrote:
    > Poszukaj w archiwum Rzeczpospolitej - bylo cos na ten temat w
    > styczniu.

    a ja jeszcze dodam, ze w maju 99 roku w Miesieczniku Bank pisali, ze:
    "Doswiadczenia z krajow rozwinietych wskazuja, ze granice stanowi
    okolo 500 bankomatow na jeden milion mieskancow. Z wypowidzi anaitykow
    rynku detalicznego wynika, ze polski rynk bedzie nasycony w bankomaty,
    gdy banki beda dysponowaly sieca okolo 6 tys. urzadzen"

    O :)

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 5. Data: 2003-02-07 13:20:28
    Od: q...@p...onet.pl

> [...]
    > Michal 'Amra' Macierzynski
    > www.prnews.pl - swiat e-bankow
    > Liczba na dzień dzisiejszy bankomatów - ok. 6850 szt.to narazie koniec z
    nowymi.
    Bo chyba szybko nie uzyskamy miana kraju rozwiniętego.
    38milionów ludzi to by wynikało 19 tys.bankomatów
    pozd.

  • 6. Data: 2003-02-07 14:20:42
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bo chyba szybko nie uzyskamy miana kraju rozwiniętego.
    > 38milionów ludzi to by wynikało 19 tys.bankomatów

    W 2001 roku na 1 mln mieszkancow w Polsce przypadalo 102 bankomaty. A np w
    Grecji 290, w Niemczech 563 a w Hiszpani "tylko" 1062. Wiec poki co Polska
    marnie wypada na tle krajow UE.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-02-07 18:14:14
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Bo chyba szybko nie uzyskamy miana kraju rozwiniętego.
    > 38milionów ludzi to by wynikało 19 tys.bankomatów
    > pozd.

    Ano widzisz- dlatego podalem date publikacji ;)
    Co do tych 38 mln - nie przesadzalbym ;)
    Z prostej przyczyny jesli wskaznik ubankowienia w Polsce wynosci ok
    52% (srednia zachodnia 95%) - to jednak do tego wskaznik nie wiem czy
    dojedziemy przez najblizsze kilka lat - z prostej tej porzyczyny, ze
    ojednak te 35-38 % Polakow zyje na wsi. I jesli juz korzysta z banku
    (a nie bankomatu!!!:) to spoldzielczego, a te raczej przeciez w
    bankomaty nie inwestuja.

  • 8. Data: 2003-02-07 18:35:50
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:b20t0r$cq0$1@news.onet.pl...

    Polakow zyje na wsi. I jesli juz korzysta z banku
    > (a nie bankomatu!!!:) to spoldzielczego, a te raczej przeciez w
    > bankomaty nie inwestuja.

    No nie badz taki ostry w osadach :) ostatnio bedac u babci w podkarpackiem
    zobaczylem bankomacik PKO BP :))))

    --
    JaKi