  • 1. Data: 2003-02-09 22:31:55
    Temat: Numer konta
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    Witam
    Mam malutkie pytanie:

    Czy dokonując przelewu internetowego z bzwbk do innego banku mozna pominac
    kreski w numerze konta? Inaczej numer nie miesci sie w odpowiednim polu ;-(

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

  • 2. Data: 2003-02-09 23:16:33
    Temat: Re: Numer konta
    Od: "LaraCroft" <L...@c...pl>

    Użytkownik "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kreski w numerze konta? Inaczej numer nie miesci sie w odpowiednim polu

    to jest mozliwe jesli nr konta jest w standarcie numeracji NRB

  • 3. Data: 2003-02-10 00:05:02
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    LaraCroft wrote:

> [...]

    Wydaje mi się, że kreseczki i tak eliksir wycina?
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 4. Data: 2003-02-10 10:54:19
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

> [...]
    | kreski w numerze konta? Inaczej numer nie miesci sie w odpowiednim polu

    Nr konta w PEKAO wyglada tak:

    12401747-00000000-0000-000000-000-0000

    --
    Gregory - Poznaniak
    Pyrlandczyk z krwi i kości

  • 5. Data: 2003-02-11 14:36:47
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Piotr Grzegorz Skowronski wrote:

> [...]

    Jednak źle mi się wydawało. Nie wycina.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 6. Data: 2003-02-11 15:01:45
    Od: "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl>

    | Użytkownik "Gregory - Poznaniak" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    | |

    | Nr konta w PEKAO wyglada tak:
    |
    | 12401747-00000000-0000-000000-000-0000

    Sie wlasnie dowiedzialem: Mozna wyciąć ostatni człon, bo sklada sie tylko z
    zer.
    To po cholere jest jak mozna wyciac ?!