  • 1. Data: 2009-07-03 20:03:51
    Temat: Nowy regulamin Polbanku
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Przysłano mi nowy regulamin z Polbanku obowiązujący od 20 lipca 2009 r.
    Jest tu taki zapis:
    "Minimalne miesięczne saldo środków klienta na jego wszystkich rachunkach
    lub innych produktach w ramach usług świadczonych przez Bank lub za
    pośrednictwem Bankuna rzecz klienta wymagane do prowadzenia Rachunku
    bankowości osobistej: 75.000 zł."

    Albo ja czegoś nie rozumiem, albo muszę iść do Polbanku i zamknąć konto
    osobiste bo od początku do tej chwili posiadam na nim: 0 zł. Nie mam nawet
    do niego karty debetowej (nie dali mi przy zakładaniu konta).

    --
    animka

  • 2. Data: 2009-07-03 20:11:33
    Temat: Re: Nowy regulamin Polbanku
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    pośrednictwem Bankuna rzecz klienta wymagane do prowadzenia Rachunku
    bankowości osobistej: 75.000 zł."

    Albo ja czegoś nie rozumiem, albo muszę iść do Polbanku i zamknąć konto
    osobiste

    Raczej nie musisz
    http://prnews.pl/hydepark/polbank-efg-zaoferuje-bank
    owosc-osobista-41341.html

    pozd
    as

  • 3. Data: 2009-07-03 20:23:23
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Adam S. pisze:
> [...]
    > bankowości osobistej: 75.000 zł."
    >
    > Albo ja czegoś nie rozumiem, albo muszę iść do Polbanku i zamknąć konto

    O kontroli UOKiK to ja wiem, tylko czy bankowość osobista nie ma nic
    wspólnego z kontem osobistym i kredytem w tym banku?

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-07-03 20:32:48
    Od: rafal <r...@n...none>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Private_banking

  • 5. Data: 2009-07-03 20:45:27
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Private_banking

    Po prawdzie to raczej personal banking. Ale i to i tamto nie dotyczy konta
    Animki.
    pozd
    as

  • 6. Data: 2009-07-03 20:55:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Adam S. pisze:

    > Raczej nie musisz
    > http://prnews.pl/hydepark/polbank-efg-zaoferuje-bank
    owosc-osobista-41341.html

    Tu jest więcej na ten temat
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Polbank-EFG-zaoferuj
    e-bankowosc-osobista-1977703.html

    Tylko ja nie wiem czy mi teraz nie dołożą jakichś opłat za prowadzenie
    konta osobistego jak mam 0 zł. na tym koncie.
    Nie wiem czy przed 20-stym iść do Polbanku i zamknąć to konto czy dalej
    trzymać.

    --
    animka

  • 7. Data: 2009-07-03 21:15:58
    Od: rafal <r...@n...none>

    Adam S. pisze:

    > Po prawdzie to raczej personal banking. Ale i to i tamto nie dotyczy
    > konta Animki.

    No właśnie się zorientowałem że źle doczytałem i dałem zły link.
    Do Animki - nic nie musisz robić. Po prostu dla klientów z większą kasą
    zaproponują dodatkową usługę bankowości osobistej. Ty pozostaniesz
    zwyczajnym "klientem wyjątkowym" ;) i nic dla Ciebie się nie zmieni.

  • 8. Data: 2009-07-03 21:22:09
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Adam S. pisze:

    > Po prawdzie to raczej personal banking. Ale i to i tamto nie dotyczy konta
    > Animki.

    Dzięki.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-07-03 21:24:19
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    rafal pisze:

> [...]
    > zaproponują dodatkową usługę bankowości osobistej. Ty pozostaniesz
    > zwyczajnym "klientem wyjątkowym" ;) i nic dla Ciebie się nie zmieni.

    Dzięki :-)
    Nie lubię chodzić po bankach i tam czekać.

    --
    animka

  • 10. Data: 2009-07-04 09:42:59
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 22:55:18 +0200, Animka napisał(a):

    > Tylko ja nie wiem czy mi teraz nie dołożą jakichś opłat za prowadzenie
    > konta osobistego jak mam 0 zł. na tym koncie. Nie wiem czy przed 20-stym
    > iść do Polbanku i zamknąć to konto czy dalej trzymać.

    A razem z regulaminem nie przysłali ci nowej TOiP?

    Może po prostu ją przeczytaj....