  • 1. Data: 2009-07-03 15:25:03
    Temat: Sygma Bank daje czadu..!
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    http://www.tvp.pl/publicystyka/magazyny-reporterskie
    /magazyn-ekspresu-reporterow/wideo/12052009

    Kolejny przyczynek do tego, aby w jak najszybszym tempie uchylić
    przepisy o BTE. A takim "banczkom" odbierać licencję bankową.

  • 2. Data: 2009-07-03 15:45:01
    Temat: Re: Sygma Bank daje czadu..!
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    szczurwa <s...@g...com> writes:

> [...]
    >
    > Kolejny przyczynek do tego, aby w jak najszybszym tempie uchylić
    > przepisy o BTE. A takim "banczkom" odbierać licencję bankową.

    Tam nic nie ma. Jakaś szara plama + bełkot o legalnych windowsach.

    KJ

    --
    "Uchodzic za idiote w oczach kretyna - to rozkosz dla smakosza"
    [Georges Courteline]

  • 3. Data: 2009-07-03 16:14:33
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca""
    /magazyn-ekspresu-reporterow/wideo/12052009

    > Tam nic nie ma. Jakaś szara plama + bełkot o legalnych windowsach.

    jest, trzeba kliknąć w ok 1/3 czasu
    Ale o tym już była mowa na pbb
    *** blad ***

  • 4. Data: 2009-07-03 18:49:00
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    szczurwa wrote:
> [...]
    >
    > Kolejny przyczynek do tego, aby w jak najszybszym tempie uchylić
    > przepisy o BTE. A takim "banczkom" odbierać licencję bankową.

    Oni (Sygma Bank) są po prostu jacyś dziwni.

    Mam ich kartę ponieważ jako jedyna jest obsługiwana w SelGros.
    Karta spłacana w terminie, na rachunek podany w wyciągu.
    Potwierdza to ich party line.

    Natomiast zostają naliczone odsetki gdyż wpłatę byli łaskawi
    przeksięgować dzień czy dwa później.

    Przez party line reklamacji złożyć się nie da. Trzeba pisemnie.
    Co przy kwocie karnych odsetek na poziomie 2 złotych zbyt wielkiego,
    ekonomicznego sensu nie ma.

    Jak dla mnie to porażka, nie polecam.

    Piotrek

  • 5. Data: 2009-07-03 18:50:24
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    >Kolejny przyczynek do tego, aby w jak najszybszym tempie uchylić
    >przepisy o BTE. A takim "banczkom" odbierać licencję bankową.

    w zadnym kraju w europie z wyjatkiem dani, duzo bardziej cywilizowanej jakby
    nei patrzec, nie ma odpowiednika bankowego tytulu egzekucyjnego! tez uwazam,
    ze bank w tym zakresie nie powinien byc traktowany jak swieta krowa...

  • 6. Data: 2009-07-04 00:11:44
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    szczurwa wrote:
> [...]
    >
    > Kolejny przyczynek do tego, aby w jak najszybszym tempie uchylić
    > przepisy o BTE. A takim "banczkom" odbierać licencję bankową.

    He?

    "Aby obejrzeć ten program należy wnieść opłatę techniczną
    Opłata wynosi 12 złotych za dostęp na 30 dni lub 120 złotych za dostęp
    na rok."

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2009-07-04 06:12:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-07-04, Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> wrote:
> [...]
    >
    > "Aby obejrzeć ten program należy wnieść opłatę techniczną
    > Opłata wynosi 12 złotych za dostęp na 30 dni lub 120 złotych za dostęp

    Hm, to SOA#1, ale z tego co widzę, to wszyscy zgłaszający problemy
    piszą spod linuksa. (ja spod Win oglądałem).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2009-07-04 10:02:52
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Tomasz Chmielewski pisze:
> [...]
    >
    > "Aby obejrzeć ten program należy wnieść opłatę techniczną
    > Opłata wynosi 12 złotych za dostęp na 30 dni lub 120 złotych za dostęp

    Poszukaj na google po nazwie pliku. Pewnie znajdzie się w miejscu, w
    którym nie trzeba płacić.

    --
    animka

  • 9. Data: 2009-07-04 12:00:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "szczurwa" 6...@y...goo
    glegroups.com

    : Kolejny przyczynek do tego, aby w jak najszybszym tempie uchylić
    : przepisy o BTE. A takim "banczkom" odbierać licencję bankową.

    Ja też tego banku nie polecam. :) Od pisania o nim zacząłem swoja tu obecność. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'