  • 1. Data: 2009-07-03 15:28:44
    Temat: getout bank - zakończenie lokaty
    Od: Peet <w...@a...com>

    Upalny dzień. Szary ludzik cieszy się na myśl że po wyjściu z pracy,
    odwiedzi pobliską placówkę getout banku i odbierze czekającą już pewnie
    na niego podpisaną kopertę z kasą z zakończonej lokaty. Szary ludzik
    wchodzi do banku (godzina 14:30)i informuje że chciałby odebrać lokatkę,
    a karta jest, słyszy, jaka karta? Tłumaczą ludzikowi ze muszą mu wyrobić
    jakąś wielce tajemną kartę tylko po to żeby wypłacił lokatę, paranoja
    myśli ludzik. Wyrobienie karty 1,5h trwa, mówią mu. Szaraczek mowi
    trudno i zostawia w banku numer telefonu, jak wyrobia mu kartę to
    panienka zadzwoni i lokatę wypłacimy. Ludzik wychodzi z getout banku bez
    kasy ale za to we krwi podnosi mu się poziom wkurwienia. Myśli sobie, ok
    zdąży jeszcze do 17 wpłacić kasę do eurobanku i napawać się
    kapitalizacją codzienną. Mijają minuty, mija godzina, mija druga
    godzinai 15 i telefon się odzywa, ludzik myśli sobie, jak nie dzisiaj to
    jutro odwiedzi eurobank, bo otwarte mają w soboty, ale brutalnie jego
    myśli przerywa oświadczenie panienki że dzisiaj to nie dadzą rady i
    zapraszają w poniedziałek. Ludzik zdegustowany otwiera komputer i pisze
    lista ostrzegawczego dla wszystkich innych ludzików, szarych,
    popielatych i innych kolorowych - trzymajta się ludziki z daleka od tego
    GETOUT pseudobanku. Całe szczęście że tej kasy ludzik pilnie nie
    potrzebował, a gdyby potrzebował?

    Szary ludzik.

  • 2. Data: 2009-07-03 15:58:05
    Temat: Re: getout bank - zakończenie lokaty
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    Peet wrote:

    > Upalny dzień. Szary ludzik cieszy się na myśl że po wyjściu z pracy,
    > odwiedzi pobliską placówkę getout banku

    te franczyzny getoutu sa rozwalajace :) raz do takiej jednej zaszedlem
    z ciekawosci zapytac sie o szczegoly, wchodze, dziendobry, dwie panny z
    laptopami, kasjer i jeden klient, ktory tez chcial wyplacic kilka grubszych
    tysiecy. zasiadlem wiec sobie przed wolna pania, zmierzyla mnie wzrokiem
    sokolim i pytaniem o cel mej podrozy. nastepnie zamykajac laptopa i pakujac
    sie do domu rzucila do kolezanki "X, zrobisz panu egetina?" i tyle jej
    widzialem, wziela sobie i poszla bez slowa. patrzac jak druga panna walczy
    z "zacinajacym sie systemem", kasjer z centrala o dostawe gotowki, a klient
    juz wydzwania do centrali getinu, przeczytalem kilka * na ulotkach.
    rozwiawszy swoje watpliwosci i w trosce o jakos przyszlej wspolpracy
    oddalilem sie do sklepu po browara i wiecej tam nie zachodzilem :)

  • 3. Data: 2009-07-03 16:31:02
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Peet" napisał:

    <...>

    Upalne piątkowe południe. Szary ludź płci żeńskiej loguje się do
    ebanku w ramach przerwy na śniadanie. Przelew na rachunek - "Lokata nr
    .XXXXX - likwidacja" już od pół godziny zielenieje na koncie. Lokata
    na start z kapitalizacją codzienną odnowiła wymagany w miesiącu limit
    na pożyczkę w koncie, po czym poszybowała z prędkością światła na
    spłatę KK. Wirtualna kasa rulez :D

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 4. Data: 2009-07-03 16:40:52
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-03 18:31, Aicha wrote:

    > Upalne piątkowe południe. Szary ludź płci żeńskiej loguje się do
    > ebanku w ramach przerwy na śniadanie.

    Ooo, to chyba zrobili sobie przerwę w niedziałaniu i chwilowo toto
    działa. Ja tam w imieniu szarego ludzika zostałem dzisiaj śmiertelnym
    wrogiem tego cudobanku i za każdego komu doradzę niemanie tam konta bedę
    sobie robił na ręce nacięcie, czy jak to się fachowo nazywa, aby rachuby
    nie postradać.

  • 5. Data: 2009-07-03 21:54:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl>

    Dnia Fri, 03 Jul 2009 17:28:44 +0200, Peet <w...@a...com> wklepał(-a):

> [...]
    >jakąś wielce tajemną kartę tylko po to żeby wypłacił lokatę, paranoja
    >myśli ludzik. Wyrobienie karty 1,5h trwa, mówią mu. Szaraczek mowi

    Trzeba być bardziej asertywnym. Jak w PEKAO zamykałem KK, to do identyfikacji
    chcieli tę ich kartę ID. To mówię, że nie nie mam u nich konta i nie posiadam
    takowej karty, za to mam dowód osobisty. Wystarczyło.

    --
    Sławomir Szyszło

  • 6. Data: 2009-07-03 22:23:28
    Od: "Aicha" <b...@t...ja>

    Użytkownik "Peet" napisał:

    > Ooo, to chyba zrobili sobie przerwę w niedziałaniu i chwilowo toto
    > działa.

    Nie, to był inny ebank niż Twój - ten nie działa tylko w nocy :)

    --
    Pozdrawiam - Aicha

  • 7. Data: 2009-07-04 08:41:57
    Od: "ls" <n...@n...pl>

    Uzytkownik Peet napisal:
> [...]
    > jakąś wielce tajemną kartę tylko po to żeby wypłacił lokatę, paranoja
    > myśli ludzik. Wyrobienie karty 1,5h trwa, mówią mu. (...)

    Małeś pecha - mnie pani zrobiła tę ich kartę w 5 minut.
    Ale żeby zasiąść przed panią, stałem w kolejce godzinę i 10 minut :(
    Do lokat w Getinie warto mieć u nich konto internetowe, bo jak już muszę
    iść do oddziału, to zwykle jest straszna kolejka.
    --
    pozdr.
    ls