  • 1. Data: 2011-02-25 08:10:16
    Temat: Nieciekawe wiadomości dla J.Werbińskiego
    Od: "XXL" <d...@W...gazeta.pl>

    Janek, mam dla Ciebie niewesołe wieści.
    Wyczekiwanej przez Ciebie bessy z pewnością nie będzie a trwające spadki są z
    dużym prawdopodobieństwem tylko korektą przed kolejną dłuższą falą wzrostową,
    która rozpocznie się już wkrótce.

    Patrz poniższy link.
    Aha, jeszcze jedna smutna wiadomość - ZUS też nie upadnie :-)

    http://www.parkiet.com/artykul/1023415_Tradycyjnie-a
    kcje-dobrym-prezentem-na-dzien-kobiet-.html

  • 2. Data: 2011-02-25 09:43:53
    Temat: Re: Nieciekawe wiadomości dla J.Werbińskiego
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "XXL" <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > są z
    > dużym prawdopodobieństwem tylko korektą przed kolejną dłuższą falą

    Opytmistycznie: wartość mojego portfela wzrośnie jak pójdą w górę. Jak
    spadną, to wykorzystam okazje do powiększenia pozycji.
    Pesymistycznie: pójdzie w górę, a ja nie dokupiłem więcej. Spadnie, to
    straci wartość mój portfel.

    Większość moich akcji reprezentuje moim zdaniem konkretną wartość. Kiedy
    tanieją, to się cieszę.

    > Patrz poniższy link.
    > Aha, jeszcze jedna smutna wiadomość - ZUS też nie upadnie :-)

    Oczywiście, że ZUS nie upadnie formalnie. Po prostu podwyższy się wiek
    emerytalny do 95 lat. Nie ma szansy upaść.

    > http://www.parkiet.com/artykul/1023415_Tradycyjnie-a
    kcje-dobrym-prezentem-na-dzien-kobiet-.html

    Otrzymałem odpowiedź: "A po co mi akcje?" i nie czuję interesu w
    przekonywaniu.
    ;)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 3. Data: 2011-02-25 11:25:15
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 10:43:53 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> [...]
    > straci wartość mój portfel.
    >
    > Większość moich akcji reprezentuje moim zdaniem konkretną wartość. Kiedy

    Czyli i tak i tak niedobrze a nawet jeszcze lepiej. Niestety od dłuższego
    czasu borykam się z podobnym dylematem, więc rozumiem frustrację kolegi.
    Badacze wykresów dowodzą, że czeka nas bessa. Już byłbym skłonny im
    uwierzyć gdyby nie fakt że wróżą ten koniec świata już od roku a tu ni
    cholery spaść nie chce. Radzę zatem się zabezpieczyć na wypadek zwyżki.

  • 4. Data: 2011-02-25 11:55:59
    Od: " XXL" <d...@N...gazeta.pl>

    Większość moich akcji reprezentuje moim zdaniem konkretną wartość. Kiedy
    tanieją, to się cieszę.
    Nie bardzo rozumiem: cieszysz się kiedy akcje, które posiadasz tanieją?
    Z czego tu się cieszyć ?

    Oczywiście, że ZUS nie upadnie formalnie. Po prostu podwyższy się wiek
    emerytalny do 95 lat. Nie ma szansy upaść.
    Jeden z twórców reformy emerytalnej prof. Marek Góra niedawno w wywiadzie
    powiedział, że podwyżka wieku emerytalnego do 67 lat to kiepski żart.
    Według prof. Góry docelowo trzeba będzie podwyższyć wiek przechodzenia na
    emeryturę dla mężczyzn do 72-75 lat.

  • 5. Data: 2011-02-25 13:45:23
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > ;)
    >

    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Zazdroszcze Ci:)
    Zawsze zarabiasz - gdy spada i gdy rośnie, nie wykonując przy tym żadnych
    operacji.
    Ja tak nie umiem:)

  • 6. Data: 2011-02-25 16:54:33
    Od: root <r...@v...pl>

    > Zazdroszcze Ci:)
    > Zawsze zarabiasz - gdy spada i gdy rośnie, nie wykonując przy tym żadnych
    > operacji.
    > Ja tak nie umiem:)

    Bo grasz a JW inwestuje ;)

  • 7. Data: 2011-02-26 10:00:26
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Zawsze zarabiasz - gdy spada i gdy rośnie,

    Nie Skip. On nie zawsze zarabia. On zawsze się cieszy ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/