  • 1. Data: 2011-02-23 16:00:14
    Temat: (mBank) Czy MISS w nazwie funduszu to napewno Małę i Średnie Społki?
    Od: Piotr Hosowicz <p...@g...com>

    Witam,

    Zainwestowałem w fundusz Allianza, znaczy złożyłem na jutro dyspozycję
    nabycia. Ale jeszcze chciałem się upewnić, że dobrze rozumiem co
    właściwe kupię? W polu wyboru jest Allianz Cośtam MISS. Czy to jest
    fundusz Małych i Średnich Spółek?

    Pozdrawiam,

    Piotr Hosowicz

  • 2. Data: 2011-02-23 17:55:04
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Piotr Hosowicz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    q.googlegroups.com...
    Witam,

    nabycia. Ale jeszcze chciałem się upewnić, że dobrze rozumiem co
    właściwe kupię? W polu wyboru jest Allianz Cośtam MISS. Czy to jest
    fundusz Małych i Średnich Spółek?

    W sumie nieważne, chyba trafiłeś w samą górkę.

  • 3. Data: 2011-02-23 18:49:51
    Od: "goat" <g...@o...pl>

    Poczytaj sobie tu.

    http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/sfi/noto
    wania/

    ... i nie przejmuj się za bardzo postem powyżej ;)

  • 4. Data: 2011-02-23 19:27:34
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    skippy wrote:

> [...]
    > fundusz Małych i Średnich Spółek?
    >

    > W sumie nieważne, chyba trafiłeś w samą górkę.

    Słowo "chyba" jest kluczowe i warte uwagi

  • 5. Data: 2011-02-23 19:57:38
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    skippy wrote:

    > W sumie nieważne, chyba trafiłeś w samą górkę.

    Oj Skippy, Skippy, no co ludzi straszysz? :)

  • 6. Data: 2011-02-23 20:10:00
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > W sumie nieważne, chyba trafiłeś w samą górkę.

    Toć to zabrzmiało jak ..... PROGNOZA ?.

    P.S. Ciekawe co na to nasz specjalista od cykli .....Dieter..
    Dieter żyjesz ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 7. Data: 2011-02-23 20:18:49
    Od: "Robert Krassowski. Alkortrade" <s...@a...biz>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Toć to zabrzmiało jak ..... PROGNOZA ?.
    >
    > P.S. Ciekawe co na to nasz specjalista od cykli .....Dieter..
    > Dieter żyjesz ?.

    Specjalista w sensie spec-teoretyk, spec-praktyk czy spec-prognostyk? :)

    Pzdr,
    RK

  • 8. Data: 2011-02-23 20:39:58
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

    > Specjalista w sensie spec-teoretyk, spec-praktyk czy spec-prognostyk? :)

    Nie będę się upierał przy jakims konkretnym rodzaju "szpecowania" niemniej
    Dieter stanowi nieliczne wyjątki spośród grupowiczów, którzy publicznie
    podejmują ryzyko się szerokopojętego dłuższoterminowego "prognozowania".

    Niemniej "hossa" z ostatnigo posta Dietera" (11.11.2010)

    Czy nie ma wazniejszych spraw w Polsce niz PIS?
    https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/msg/d
    a56c4679638ddad?hl=pl

    "[...] Nigdy nie kierowalem sie w swoich inwestycjach instynktem stadnym.
    Policzylem poltora roku temu, ze zwyzka w ramach korekty bessy 2007-2009
    moze trwac max do sierpnia 2010. Czas uplynal, a wiec zakladam, ze mamy juz
    hosse. [...]".

    ...tak mocno zauważalna na S&P 500 na WGPW jakby wyhamowała ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 9. Data: 2011-02-23 21:42:23
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Endriu" <n...@i...pl> napisał w wiadomości > Niemniej
> [...]
    > juz
    > hosse. [...]".
    >
    > ...tak mocno zauważalna na S&P 500 na WGPW jakby wyhamowała ....

    Dieter stał się antywskaźnikiem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 10. Data: 2011-02-23 22:33:33
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "Delfino Delphis" <D...@w...op.pl> napisał w wiadomości

    > Oj Skippy, Skippy, no co ludzi straszysz? :)

    Myślę, że kogoś kto kupił produkt a później dopiero pyta w sieci co w
    zasadzie kupił, nie da się zbytnio przestraszyć:)