  • 1. Data: 2011-02-24 15:31:32
    Temat: wezwanie bz wbk
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam

    Po co ktoś kupuje akcje bzwbk po 225,40 skoro wezwanie jest po 226,89?
    Chyba nie po to by oddać w wezwaniu?

    Jak się płaci podatek przy wezwaniu? Tak jak przy kupno/sprzedaż akcji
    czy może tak jak przy dywidendzie?

    A prowizja jakaś jest, dla biura np? Taka jak przy zwykłej sprzedaży?

    Nigdy nie brałem udziału w wezwaniu a mam trochę akcji bzw stąd pytam.

    Chętnie bym przeczytał jakiś zgrabny artykuł na temat wezwań, ale coś
    nic sensownego wygooglać nie mogę.

    pzdr

  • 2. Data: 2011-02-24 16:48:08
    Temat: Re: wezwanie bz wbk
    Od: miszel <m...@g...com>

    On 24 Lut, 16:31, Zyga <z...@w...pl> wrote:
    > Witam
    > Po co kto kupuje akcje bzwbk po 225,40 skoro wezwanie jest po 226,89?
    > Chyba nie po to by odda w wezwaniu?

    sprawdz kto to jest animator obrotu to sie dowiesz czym jest
    spowodowany obrot na tym pulapie cenowym

    > Jak si p aci podatek przy wezwaniu? Tak jak przy kupno/sprzeda akcji
    > czy mo e tak jak przy dywidendzie?

    wezwania pomiotów innych niż emitent tychże akcji, są zwolnione z
    podatku

    > A prowizja jaka jest, dla biura np? Taka jak przy zwyk ej sprzeda y?

    prowizja jest zerowa, jedynym kosztem może być wystawienie świadectwa
    depozytowego przez Twoje biuro maklerskie

  • 3. Data: 2011-02-25 09:03:40
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-02-24 17:48, miszel pisze:

    > sprawdz kto to jest animator obrotu to sie dowiesz czym jest
    > spowodowany obrot na tym pulapie cenowym

    z tego co do tej pory myślałem to animator ma zapewniać płynność na
    papierze. Przy obrotach jakie teraz są na wbk, a małe nie są, jaki wpływ
    na kurs ma animator?

    pzdr