eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie ma wpłaty, choć jest wpłata › Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!news.vectranet.p
    l!.POSTED!not-for-mail
    From: Andrzej S <a...@e...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Nie ma wpłaty, choć jest wpłata
    Date: Thu, 24 Oct 2019 09:49:50 +0200
    Organization: Vectra - http://www.vectra.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <qorl2v$3pi$1@news.vectranet.pl>
    Reply-To: a...@e...vectra.pl
    NNTP-Posting-Host: 078088012045.bialystok.vectranet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.vectranet.pl 1571903391 3890 78.88.12.45 (24 Oct 2019 07:49:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...vectranet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 24 Oct 2019 07:49:51 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:647146
    [ ukryj nagłówki ]

    Przepraszam że wpadam pierwszy raz na 'banki' i od razu
    osmielam się pytać. No ale do rzeczy:

    Chodzi o 100 zl, które klient wg. wydrukowanego z jego
    malutkiego banku spółdzielczego potwierdzenia wpłacił
    na moje konto w mBanku.

    Wpłata jest dobrze opisana, rachunki i adresy się zgadzają
    czyli jest jak budować wyszukiwania. I nic. Wpłaty nie ma u mnie.
    Przeszukałem historię, spytałem na infolinii, dostałem odpowiedź
    (na gębę): "Nie ma takiej wpłaty". Zdaję sobie jednak sprawę,
    że gdyby np. coś się popsuło w dacie, nigdy tej wpłaty nie
    znajdę (szukam od daty transakcji do dziś).

    Zadzwoniłem do malutkiego banku spółdzielczego: "wpłata poszła"
    też na gębę.

    Raczej nie dopuszczam fałszerstwa dowodu wpłaty - mała kwota,
    klient to szkoła publiczna, bank powiedział (na gębę) co powiedział.
    Klient nie chce współpracować. Ma dowód wpłaty i cześć. Straszyłem,
    ale się nie boi.

    Czy mogę autorytatywnie i wiążąco spytac banki, czy wpłata wyszła
    oraz czy doszła?

    Traktuję to jako ciekawostkę. Gdzieś te 100 zl chyba jest ...

    pozdr serd
    --
    A S

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1