  • 1. Data: 2003-06-22 20:35:32
    Temat: Nationwide?
    Od: "jack" <j...@p...neostrada.pl>

    Witam,
    czy ktos z grupowiczow ma moze doswiadczenia z Nationwide?
    Szczegolnie zainteresowany jestem PIN lokata i bede wdzieczny za wszelkie
    sugestie.

    Pozdrawiam

    jack

  • 2. Data: 2003-06-22 21:46:10
    Temat: Re: Nationwide?
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    jack wrote:

    > Witam,
    > czy ktos z grupowiczow ma moze doswiadczenia z Nationwide?
    > Szczegolnie zainteresowany jestem PIN lokata i bede wdzieczny za wszelkie
    > sugestie.

    Witam

    Nie polecam. Sam mam tam /niestety/ lokate od jakiegos czasu .Zakladajac
    lokate musisz liczyc sie z tym, ze powierzasz im srodki przynajmniej na
    kilka lat. W wypadku potrzeby naglej jej likwidacji slono to kosztuje -
    kilka procent od kwoty lokaty - wiec mozesz dostac mniej niz im wplaciles.
    Poza tym, Nationwide co innego pisze co innego robi... Oprocentowanie majace
    obowiazywac do konca II kwartalu mialo wynosic 5,75% w skali rocznej -
    tymczasem jest 5,61%. Na moj list w tej sprawie do zarzadu Towarzystwa
    otrzymalem na razie tylko zdawkowa odpowiedz z wzorem na wyliczenie
    kolejnych wartosci jednostek,. Zeby bylo smieszniej po jego zastosowaniu
    rowniez okazuje se, ze stawka na II kwartal to 5,61% /sic!/ Sprawa w
    toku.Do tego niedopracowana metoda nabywania i odkupywania jednostek
    uczestnictwa funduszy inwestycyjnych, przetrzymywanie srodkow klientow nawet
    do 2 tygodni po podpisaniu umowy polisy i przekazaniu ich na rachunek
    nationwide bez naliczania oprocentowania itd.
    Krotko mowiac: amatorszczyzna.

  • 3. Data: 2003-06-24 19:09:12
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "jack" <j...@p...neostrada.pl> skribis:

    >Witam,
    >czy ktos z grupowiczow ma moze doswiadczenia z Nationwide?

    Ja :)

    >Szczegolnie zainteresowany jestem PIN lokata

    ja mam zwykly PIN. Dla jednych lepsza jest PIN lokata, dla innych PIN -
    zalezy ile chca zainwestowac i na ile czasu.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)
    Network Marketing Forum (o MLM): http://www.arystoteles.pl/nmf/

  • 4. Data: 2003-06-24 19:09:19
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Pawel Sztabinski <p...@i...pl> skribis:

> [...]

    >obowiazywac do konca II kwartalu mialo wynosic 5,75% w skali rocznej -

    A uwzgledniasz kwartalna kapitalizacje ?

    Pozdrawiam, Leh.

  • 5. Data: 2003-06-24 19:38:38
    Od: Pawel Sztabinski <p...@i...pl>

    "l.e:h" wrote:

    > Pawel Sztabinski <p...@i...pl> skribis:

    > przeciez powinienes o tym wiedziec zakladajac lokate.

    Wiem, dlatego tez przestrzegam innych przed pochopnym podejmowaniem decyzji.

    > A uwzgledniasz kwartalna kapitalizacje ?

    Wartosc jednostki uczestnictwa funduszu gwarantowanego Nationwide nie podlega
    kapitalizacji. Jest wyliczana na kazdy kolejny dzien danego kwartalu wg stopy
    obowiazujacej w tym kwartale.

  • 6. Data: 2003-06-25 07:44:51
    Od: "jack" <j...@p...neostrada.pl>

    Uzytkownik "Pawel Sztabinski" <p...@i...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > do 2 tygodni po podpisaniu umowy polisy i przekazaniu ich na rachunek
    > nationwide bez naliczania oprocentowania itd.

    Jako lokata inwestycyjna zgadzam sie, nie jest moze najlepsza. Zalezy mi
    jednak, aby dodatkowo sie ubezpieczyc. Inne polisy nie daja gwarantowanych
    zyskow i mozliwosci wycofania pieniedzy po 3 latach bez strat lub kar.
    Dzieki jednak za info.
    Pozdrawiam
    Jack

  • 7. Data: 2003-06-25 09:03:26
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

> [...]

    >kapitalizacji. Jest wyliczana na kazdy kolejny dzien danego kwartalu wg stopy

    Taaa... a jak sie dobrze policzy, o sie okazuje ze jest to kapitalizacja
    kwartalna i tyle :)

    zalozmy taki przyklad: stopa w kwartale wynosi 12%.
    masz 100 zl.
    ile ma wynosic wartosc jednostki uczestnictwa po miesiacu ? a po dwoch ?

    Pozdrawiam, Leh.