  • 1. Data: 2003-06-22 19:06:47
    Temat: czy tylko mnie PEKAO SA tak olewa
    Od: "Marcin Krzyzanowski" <k...@n...hakore.com>

    mam kotno w pekaosa kilka lat, dzis przebrala sie marka, jutro zaczynam
    procedure przeniesienia do innego banku. Wczesniej mialem z nimi przeboje,
    ale wiadomo ze jak cos bylo to sie juz tego tak nie rozpamietuje, a mnie
    to zwisalo obym mi teraz dzialalo. Dzis nie moge sie zalogowac do systemu
    WWW, po telefonie dowiedzialem sie ze mozliwe ze rozsynchronizowal sie
    token, super, ale zeby to sprawdzic musze zablokowac konto na kilka dni i
    costam... nie sluchalem juz bo mnie krew zalała. Poniewaz od pewnego czasu
    nie pamietam pinu do tej niebieskiej karty co sie ja przy okienku
    wczutuje, dostep przez WWW jest jedynym miejscem gdzie moge dokonac
    operacji, poprawka, teraz nie moge. Az sie boje ze pojde do sklepu i wyjde
    bez zakupow bo sie im system rozsynchronizuje. Acha, najabrdziej
    wkurzajace jest to ze w centruym bankowosci nikt nie pracuje w niedziele.
    Ja wszystko rozumiem, ale jak obsluga 24x7 to 24x7. No wiec jestem
    zalamany i w kłopocie i rzucam przeklenstwo na caly ten bank.

    Nabąkne tylko ze wczesniej gdy zostala mi skradziona karta bankomatowa, na
    nowa czekalem 2 miesiace poniewaz przeslano ją do innego oddzialu niż
    zaznaczony na wniosku i nikt nie potrafil mi powiedziec gdzie jest karta
    zebym mogl ja odebrac.

    ręce opadają

  • 2. Data: 2003-06-22 19:28:59
    Temat: Re: czy tylko mnie PEKAO SA tak olewa
    Od: "david" <d...@p...fm>

    Użytkownik "Marcin Krzyzanowski" <k...@n...hakore.com> napisał w
    wiadomości news:pan.2003.06.22.19.06.38.531903@niespamuj.hakore
    .com...
> [...]
    > nowa czekalem 2 miesiace poniewaz przeslano ją do innego oddzialu niż
    > zaznaczony na wniosku i nikt nie potrafil mi powiedziec gdzie jest karta

    pracuję w firmie w której mam do czynienia z klientami różnych banków -
    TAK !!!
    Pekao olewa klientów !!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 3. Data: 2003-06-23 09:11:31
    Od: Bruno <b...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Jun 2003 21:28:59 +0200, david wrote:
    > pracuję w firmie w której mam do czynienia z klientami różnych banków -
    > TAK !!!
    > Pekao olewa klientów !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Podpisuje sie rekoma i nogami - OLEWA !!!
    Ja juz tam zostawilem tylko a-vista (na wszelki wypadek,bo nieraz ktos chce
    zrobic przelew do mnie bez prowizji ;) jak ma konto w tym przeklenstwie ;-)
    ).
    Przebrala sie miarka i zmienilem bank ...
    Uciekac !!!

    --

    --- Bruno ---
    ----------------------- brunoinc (at) poczta . onet . pl -----

  • 4. Data: 2003-06-24 01:45:52
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marcin Krzyzanowski wrote:
    [...]||
> [...]

    He he,

    Musisz wiedzieć, że obecnie Pekao SA jest dyżurnym chłopcem do bicia.
    Właśnie ze względu na poziom oferowanych usług oraz ostatnie zmiany w
    TOiP. Mnie zresztą też ten bank przestał odpowiadać :))

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 5. Data: 2003-06-25 13:26:12
    Od: m-s <m...@w...pl>

    witaj w klubie bylych klientow Pekao SA
    panienka z oknienka przez 30 (trzydziesci) minut probowala odwiesc
    mnie od decyzji likwidacji konta z prawie 10-letnia historia (bardzo
    zreszta przyzwoita)
    ale nie! dluzej juz sie nie dalo z nimi wytrzymac

    Pozdrowionka
    mira-s