  • 1. Data: 2003-06-22 16:41:27
    Temat: powiadamiania SMSem w Nordei - czy sa natychmiastowe jak w Inteligo?
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    http://www2.nordeabank.pl/pl/article/3550.html

    Po pierwsze skrytykuje brak opcji "powyzej 0 zl" oraz powiadamiania o
    transakcjach karta.

    Po drugie, czy te powiadamiana przychodza natychmiast jak sie przelew
    zaksieguje (jak w Inteligo), czy tez on tam sobie kilka razy na dobe
    sprawdza czy cos nie wplynelo i wysyla SMSy (jak w Integrum, wydaje mi
    sie ze co 3 godziny sprawdza, czy jakos tak).

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 2. Data: 2003-06-22 17:15:27
    Od: "Navy" <n...@p...onet.pl>

    Z technicznego punktu widzenia tego Tobie nie potwierdzę, ale sms-y
    przychodzą czasami ze znacznym opóźnieniem (niekoniecznie tego samego dnia)
    Navy

  • 3. Data: 2003-06-22 19:45:30
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

> [...]
    > sprawdza czy cos nie wplynelo i wysyla SMSy (jak w Integrum, wydaje mi
    > sie ze co 3 godziny sprawdza, czy jakos tak).

    Nawet wplaty gotowkowe monituje ale z duuzym lagiem.
    Wplata okolo 11, sms ok 15.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-06-23 09:37:37
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > Nawet wplaty gotowkowe monituje ale z duuzym lagiem.
    > Wplata okolo 11, sms ok 15.

    Ja zauważyłem taką prawidłowość mianowicie w rachunku firmowym: przelew
    wychodzący - sms od razu; przelew przychodzący - sms następnego dnia zwykle
    po południu (12-16).

    W związku z tym jest to usługa zupełnie mi nieprzydatna, bo potrzebuję
    wiedzieć jak najszybciej, kiedy pieniądze wpływają, aby puścić je w obieg, a
    informacja o tym, że przelew wyszedł jest zbędna w zasadzie, bo przecież
    wiem, co wysyłam. A jeśli idzie o bezpieczeństwo, to zupełnie na to nie
    zważam, bo oficjalnego włamu nie było i nie będzie.

    Pozdrawiam,
    Washko