  • 11. Data: 2002-12-07 16:30:44
    Temat: Re: Najwazniejsze cechy KK
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ast7hu$45q$1@news.gazeta.pl, JaKi wrote:
    > Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ja bym jednak to wzial mimo wszystko jako in plus ;), wiesz ze
    > narzekac mozna na wszytsko ;)

    Mowilem zupelnie powaznie - takie cos moze byc dyskwalifikujace. Zalozmy ze
    nieregularnie wyjezdzam za granice, gdzie intensywnie place karta - koszmar.

    --
    Robert

  • 12. Data: 2002-12-07 16:34:10
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > Mowilem zupelnie powaznie - takie cos moze byc dyskwalifikujace.
    > Zalozmy ze nieregularnie wyjezdzam za granice, gdzie intensywnie
    > place karta - koszmar.

    Zawsze mozesz zamówić roaming dla KK. Dwudziesty pierwszy punkt porównania.
    :-)

    M.

  • 13. Data: 2002-12-07 16:39:54
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mowilem zupelnie powaznie - takie cos moze byc dyskwalifikujace. Zalozmy
    ze
    > nieregularnie wyjezdzam za granice, gdzie intensywnie place karta -
    koszmar.

    Jesli masz dyskomfort z tego powodu dzwonisz eczesniej na CitiPhone i
    uprzedzasz o wyjezdzie.
    Nawet jesli Ci zablokuja karte, masz do dyspozycji darmowe CitiPhony
    praktycznie na calym swiecie.

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-12-07 16:48:13
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ast809$f43$1@news.tpi.pl, Maciej Bebenek wrote:

    > Zawsze mozesz zamówić roaming dla KK. Dwudziesty pierwszy punkt
    > porównania. :-)

    nie mam do czego go zamówić :)

    --
    Robert

  • 15. Data: 2002-12-07 16:49:02
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:ast88n$6f7$1@news.gazeta.pl, JaKi wrote:

    > Jesli masz dyskomfort z tego powodu dzwonisz eczesniej na CitiPhone i
    > uprzedzasz o wyjezdzie.

    O, to cenna informacja - ale czy faktycznie ustne zgłoszenie jakoś wpływa na
    zachowanie systemu?

    --
    Robert

  • 16. Data: 2002-12-07 17:15:24
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    > O, to cenna informacja - ale czy faktycznie ustne zgłoszenie jakoś wpływa
    na
    > zachowanie systemu?

    Tego nie potrafie Ci powiedziec, ale zazwyczaj jak mama wyjezdza, to
    wczesniejej szybki mail poczta wewnetrzna do nich i odpukac jak do tej pory
    nie bylo problemow.

    --
    JaKi

  • 17. Data: 2002-12-07 18:23:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Dlatego jest trudno porownac ;). Zupelnie inne wymaganiia moga byc w
    > stosunku do osoby ktora ma rachunek w banku wydajacym KK, a inne w
    stosunku
    > do osoby ktora takiego rachunku nie posiada.

    W citi to nie ma znaczenia przy KK ;-//
    Oczywiscie oprocz klientow CitiGold ;D

    > Podobnie sprawa ma sie z trybem
    > zatrudnienia umowa o prace, umowa-zlecenia, wlasna DG, wolny zawod czy
    > emerytura. W kazdym przypadku bank moze wymagac roznych dokumentow.

    Generalnie banki sa zgodne w jednym: od ludzi wykonujacych wolne zawody nie
    chca wcale (lub prawie) papierkow ;-)) Na 100% tak jest w citi i multi.

  • 18. Data: 2002-12-07 20:45:49
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

> [...]
    nie
    > chca wcale (lub prawie) papierkow ;-)) Na 100% tak jest w citi i multi.

    Skoro tak mowisz to pewnie wiesz. Ja nie mam tak dobrych zrodel informacji
    anie w Citi, ani w Multi... ;ppp

    Maciej

  • 19. Data: 2002-12-07 21:00:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał

    > Skoro tak mowisz to pewnie wiesz. Ja nie mam tak dobrych zrodel informacji
    > anie w Citi, ani w Multi... ;ppp

    Jakos Ci nie wierze ;-P

  • 20. Data: 2002-12-08 10:25:33
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > Na co zwracacie uwage przy wybieranie karty kredytowej? Oplata za wydanie,
    > grace period, ubezpieczenie, a moze oprocentowanie? Czy moze zupelnie cos
    > innego? ;)

    Ubezpieczenie:
    Czy jest limit odpowiedzialności banku.
    Czy ubezpiecza bank, czy firma zewnętrzna.
    Koszty:
    Ile kosztuje każda kolejna karta po zastrzeżeniu.

    I w sumie wychodzi, że Citi górą. Niby smieszne, a jednak...
    --