  • 21. Data: 2002-12-08 20:35:45
    Temat: Re: Najwazniejsze cechy KK
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    > Ubezpieczenie:
    > Czy jest limit odpowiedzialności banku.
    > Czy ubezpiecza bank, czy firma zewnętrzna.
    > Koszty:
    > Ile kosztuje każda kolejna karta po zastrzeżeniu.
    >
    > I w sumie wychodzi, że Citi górą. Niby smieszne, a jednak...

    Śmieszne to jest dlaczego np. Multi nie podziela naszego punku widzenia.

  • 22. Data: 2002-12-09 00:48:12
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Robert" <s...@o...pl> writes:

    > okres wydania (2 lata lepiej niz 1 rok)

    Moim zdaniem gorzej, karta sie jednak niszczy, a jesli nie ma roznicy
    w oplacie (a zwykle nie placi sie za karte, a za rok)...
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 23. Data: 2002-12-11 11:19:33
    Od: "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl>

    Uzytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Moim zdaniem gorzej, karta sie jednak niszczy, a jesli nie ma roznicy
    > w oplacie (a zwykle nie placi sie za karte, a za rok)...

    niektórzy musza daleko jechac po karte (np. ja) albo zaplacic za kuriera

    Szymon

  • 24. Data: 2002-12-11 22:19:47
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Szymon Kolorz" <s...@i...max.pl> writes:

    > niektórzy musza daleko jechac po karte (np. ja) albo zaplacic za kuriera

    Nie ufasz poczcie? Inna sprawa, ze tu zaufania wielkiego nie trzeba.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator