  • 1. Data: 2004-04-13 12:50:28
    Temat: Multikonto ja - ubezpieczenie nnw
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    Na stronie internetowej Multibanku jest umieszczona informacja, że
    posiadacze Multikont są ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków.
    Czy przy zakładaniu konta klient powinien dostać polisę ubezpieczeniową?
    dzięki z góry za info.
    pzdr.
    krzysztof

  • 2. Data: 2004-04-13 17:45:17
    Temat: Re: Multikonto ja - ubezpieczenie nnw
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK napisał(a):

> [...]
    > Czy przy zakładaniu konta klient powinien dostać polisę ubezpieczeniową?

    No przecież masz wyraźnie napisane
    http://www.multibank.pl/oferta/multikonto.jhtml

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2004-04-13 23:00:12
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(a):

    > No przecież masz wyraźnie napisane
    > http://www.multibank.pl/oferta/multikonto.jhtml

    Zanim odpowiesz na post przeczytaj uważnie jakie było pytanie.

  • 4. Data: 2004-04-14 06:45:17
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK napisał(a):

    > Zanim odpowiesz na post przeczytaj uważnie jakie było pytanie.

    Ja je przeczytałem, ale chyba Ty nie przeczytałeś co piszą na tej stronie.
    Proponuję to wreszcie zrobić.

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 5. Data: 2004-04-14 06:59:46
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@g...pl>

    Markus Sprungk <z...@c...cy> napisał(a):

    > Ja je przeczytałem, ale chyba Ty nie przeczytałeś co piszą na tej stronie.
    > Proponuję to wreszcie zrobić.

    Z tym co wkleiłeś zapoznałem się zanim zadałem pytanie w pierwszym poście. O
    fakcie ubezpieczenia klientów wiedziałem doskonale i o czym poinformowałem
    na wstępie postu, przed pytaniem.

    Powtórzę pytanie.... czy przy zakładaniu konta w Multibanku klient OTRZYMUJE
    polisę ubezpieczeniową. Polisa ubezpieczeniowa to taki dokument na którym
    wyspecyfikowane są sumy ubezpieczenia oraz uposażone osoby.

  • 6. Data: 2004-04-14 07:48:51
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK wrote:

> [...]
    > OTRZYMUJE polisę ubezpieczeniową. Polisa ubezpieczeniowa to taki
    > dokument na którym wyspecyfikowane są sumy ubezpieczenia oraz

    Nie otrzymuje.
    Pewnie dlatego że jak pisze nz ww stronie, jest ubezpieczonym, a nie
    ubezpieczającym.

    Bogdan B.