  • 11. Data: 2008-11-23 15:32:52
    Temat: Re: Multibank - spłata kredytu CHF w oddziale
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-23, Grzegorz M <nie_dziala@nie_dziala.pl> wrote:

    [...]

    > na terenie UE można wykonać przelew SEPA (coraz więcej banków już ma, a
    > chyba zobligowane są wszystkie do wprowadzenia w jakimś tam terminie).
    > Zalety - niskie i przewidywalne koszty (w m.banku z konta walutowego 5zł, w
    > ING chyba podobnie), brak kosztów beneficjenta oraz krótszy czas całej
    > operacji (~2-3 dni robocze)

    Ale to w EUR, a nie w CHF, prawda?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 12. Data: 2008-11-25 21:24:32
    Od: " finder24" <f...@W...gazeta.pl>

    > a co na to Twoja umowa?
    >
    > załóż rach walutowy w CHF i ustaw spłatę kredytu z tego rachunku ;-)

    Moja umowa nic nie określa w tym zakresie. Spróbuję jednak założyć taki
    rachunek w banku. Jeśli się okaże, że nie będzie tego przewalutowania
    CHF->PLN->CHF, a przelew będzie kosztował kilka złotych, to mimo wszystko się
    opłaca. Dam znać jak mi poszło.

    Dzięki,
    finder24