  • 1. Data: 2008-11-22 11:38:10
    Temat: kursy walut w DomBanku...
    Od: Piona <e...@W...PL>

    Dziś zaglądnąłem na www Dom Banku i przeniosłem się w przyszłość ... ;]
    Płacę tam raty kredytu i okazało się, że dziś wiedzą jaki kurs będzie
    24.11.08 ...???
    http://www.dombank.pl/dombank/index.jsp?place=Menu01
    &news_cat_id=-1&layout=0

    Screen: http://piona.fm.interia.pl/kurs.JPG

    Może to ktoś wyjasnić???
    piona

    --
    http://piona.fm.interia.pl
    ..>> moja strona <<..

  • 2. Data: 2008-11-22 13:10:15
    Temat: Re: kursy walut w DomBanku...
    Od: dwr <dwr@TEGO_NIE_MA_gazeta.pl>

    Piona pisze:
    > Dziś zaglądnąłem na www Dom Banku i przeniosłem się w przyszłość ... ;]
    > Płacę tam raty kredytu i okazało się, że dziś wiedzą jaki kurs będzie
> [...]
    Nie ma w tym nic dziwnego.
    Ten bank ok. godz. 16 publikuje tabele kursow na dzien nastepny.
    po drodze mamy weekend wiec najblizszy dzien roboczy to wlasnie
    poniedzialek 24.11
    Ot i tyle.
    TO pewnie zabezpieczenie na wypadek transakcji zlecanych wczesniej.

  • 3. Data: 2008-11-22 16:50:57
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    nic wielkiego, ale duzzzzy spread maja!

  • 4. Data: 2008-11-22 19:03:53