  • 1. Data: 2005-06-05 04:37:01
    Temat: Multibank - rachunek oszczednosciowe a przelew na multikoncie
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Mam multikonto w Multibanku do ktorego jest podpiety rachunek
    oszczednosciowy.
    Prog kwoty na multikonice powyzej ktorego system przelewa na rachunek
    oszczednosciowy jest 1 000PLN. Na poniedzialek mam zlecony przelew
    wychodzacy 1000 PLN i zlecenie stale na 75 . Czy system bedzie umial sobie
    dobrac
    srodki z rachunku oszczednosciowego aby wykonac te dwa przelewy?
    Ewentualnie co zrobic zeby te dwa przelewy wyszly? Zakladam,
    ze w poniedzialek nie bede mogl wykonac ich recznie. Czy pozostaje
    tylko zmiana progu na multikoncie?

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2005-06-05 07:53:41
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Marcin <n...@n...ocm> napisał(a):

> [...]
    > Ewentualnie co zrobic zeby te dwa przelewy wyszly? Zakladam,
    > ze w poniedzialek nie bede mogl wykonac ich recznie. Czy pozostaje
    z tego co pamiętam powinno zadziałać jeśli w niedzielę na multikoncie będzie
    odpowiednia suma(czyli ręcznie musisz przelać w niedzielę na multikonto
    kwotę tak aby stan na koniec dnia wynosił 1000 + 75 zł)a w poniedziałek w
    pierwszej kolejności pójdzie przelew i zlecenie stałe a dopiero później
    system sprawdzi saldo na multikoncie i uzupełni brakujące środki z rachunku
    oszczędnościowego do kwoty 1000 zł.Tak przynajmniej działał ten mechanizm
    jakieś 1,5 roku temu.
    Ja zrezygnowałem z tej usługi w Multi gdyż nigdy nie byłem pewny czy
    zadziała tak jak opisałem powyżej.Dlatego nie biorę odpowiedzialności czy to
    zadziała ;)Zwłaszcza, że oficjalne info jest takie jak poniżej:
    podaję link do strony multi z opisem "rozwiązania " tego problemu
    http://www.multibank.pl/oferta/rach_oszcz.jhtml
    "Uwaga!
    Przypominamy, że saldo Rachunku Oszczędnościowego nie jest uwzględniane przy
    realizacji transakcji zlecanych z MultiKonta. Realizacja przelewu, zlecenia
    stałego, przelewu zagranicznego, polecenia zapłaty czy spłaty karty
    następuje tylko wówczas, gdy wysokość środków na MultiKoncie jest
    wystarczająca. W związku z tym proponujemy, aby w przypadku stosowania
    mechanizmu kontroli kwoty progowej na MultiKoncie, kwotę tę ustalać na takim
    poziomie, aby bieżące dyspozycje mogły być realizowane. Jeśli kwota
    dyspozycji będzie wyższa niż kwota progowa, wówczas dyspozycja nie zostanie
    zrealizowana. W przypadku dużych kwot realizowanych dyspozycji
    najbezpieczniejsza będzie rezygnacja z mechanizmu kontroli kwoty progowej. "

    Pozdrawiam

    Marcin

    http://www.cuf.prv.pl

  • 3. Data: 2005-06-05 09:35:50
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:d7ub25$adv$1@inews.gazeta.pl...
    1000 zł.Tak przynajmniej działał ten mechanizm
    > jakieś 1,5 roku temu.
    > Ja zrezygnowałem z tej usługi w Multi gdyż nigdy nie byłem pewny czy
    > zadziała tak jak opisałem powyżej.

    Zrezygnowales z mechanizmu automatycznych przelewow czy calkowicie
    zamknales rachunek oszcednosciowy? O ile mozna miec rachunek
    oszczednosciowy bez systemu kontroli kwot na kontach to bylby
    to dosc dobry pomysl. Cos jak eKonto i eMax w mB - jezeli
    korzystales z uslug mBanku. Chyba czas zadzwonic
    na multilinie.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2005-06-05 09:44:16
    Od: "Marcin Kubiczek" <u...@h...com>

    Można zrezygnować z systemu automatycznego uzupełniania :)

    --

    pozdrawiam,
    mk

    --------------------------
    jeżeli masz nierówną końcówkę na rachunku,
    to przelej ją ;) każdy grosz się liczy ;)

    77 1140 2004 0000 3002 2490 7057
    48 1140 2017 0000 4602 0387 8329

  • 5. Data: 2005-06-05 10:07:06
    Od: "Marcin" <n...@n...ocm>

    Witam

    Użytkownik "Marcin Kubiczek" <u...@h...com> napisał w
    wiadomości news:d7uhqr$g5m$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Można zrezygnować z systemu automatycznego uzupełniania :)

    Juz wylaczylem;)

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 6. Data: 2005-06-05 11:08:18
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    Marcin <n...@n...ocm> napisał(a):

> [...]
    > wiadomości news:d7ub25$adv$1@inews.gazeta.pl...
    > 1000 zł.Tak przynajmniej działał ten mechanizm
    >
    > Zrezygnowales z mechanizmu automatycznych przelewow

    tak
    czy calkowicie
    > zamknales rachunek oszcednosciowy?
    nie, mam nadal
    O ile mozna miec rachunek
    > oszczednosciowy bez systemu kontroli kwot na kontach to bylby
    > to dosc dobry pomysl.
    potwierdzam, dobry
    Cos jak eKonto i eMax w mB - jezeli
    > korzystales z uslug mBanku.
    a wiesz,że w mbanku też jest "mechanizm bilansujący" pomiędzy ekontem a
    emaxem
    Chyba czas zadzwonic
    > na multilinie.
    >
    > Pozdrawiam