  • 1. Data: 2010-02-23 13:42:59
    Temat: [Multibank] - powoli sie uczą :)
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    dziś dostałem taki komunikat:
    #v+
    Informujemy, Iż Do Rachunku nr .... został przygotowany przez Dom
    Inwestycyjny BRE Banku S.A. PIT-8C.

    Dokument zostanie wysłany listem poleconym w dniach 24-26 lutego br. na
    Pana/Pani adres korespondencyjny:
    #v-

    W sumie należy ich pochwalić, że nauczyli się używać poczty wewnętrznej
    do czegoś więcej niz tylko reklamówek :)
    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 2. Data: 2010-02-23 13:57:13
    Temat: Re: [Multibank] - powoli sie uczą :)
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > W sumie należy ich pochwalić, że nauczyli się używać poczty wewnętrznej
    > do czegoś więcej niz tylko reklamówek :)

    dostałem takie samo info = nie zapomnieli ;-)
    a w mBanku cisza...chociaż też muszą mi PIT przesłać!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2010-02-23 14:04:25
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości grup

    > dostałem takie samo info = nie zapomnieli ;-)
    > a w mBanku cisza...chociaż też muszą mi PIT przesłać!

    DI BRE wysyła jeden łączny PIT bez względu na to ile masz w nim rachunków.

  • 4. Data: 2010-02-23 14:58:11
    Od: "jacko" <n...@m...mnie>

> [...]
    >
    > W sumie należy ich pochwalić, że nauczyli się używać poczty wewnętrznej
    > do czegoś więcej niz tylko reklamówek :)

    Szkoda tylko, ze przy okazji nie nauczyli sie pisac po polsku...

  • 5. Data: 2010-02-23 20:59:24
    Od: filip lach <f...@g...pl>

    Kamil Jońca pisze:
> [...]
    >
    > W sumie należy ich pochwalić, że nauczyli się używać poczty wewnętrznej
    > do czegoś więcej niz tylko reklamówek :)

    W zeszłym roku było tak samo.