  • 1. Data: 2010-02-23 11:21:14
    Temat: DBnet, tylko online.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Poniewaz mieszkam o "rzut beretem" od placówki DB, pomyślałem, że procedura
    zakładania konta DBnet w placówce potrwa szybciej niz poprzez internet
    +kurierzy. Okazało sie jednak inaczej.
    Chyba maja za dużo chętnych na to konto, ponieważ JUŻ NIE MOŻNA załozyć
    konta dbnet w placówce, jedynie przez internet. Dla mnie to zadne
    utrudnienie, ale jak już przyszedłem ......? Zapytałem panienkę, czy
    ewentualna likwidacja konta tez tylko przez internet, ale tu zmian nie ma.
    Likwidacja w placówce.
    Dziwne to wszystko.

    wiatrak

  • 2. Data: 2010-02-23 11:34:57
    Temat: Re: DBnet, tylko online.
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "wiatrak" <w...@y...pl> wrote in message
> [...]
    > utrudnienie, ale jak już przyszedłem ......? Zapytałem panienkę,
    > czy ewentualna likwidacja konta tez tylko przez internet, ale tu zmian nie

    Ja zakladalem przez kuriera, bo placowke mam daleko. Widocznie masowo
    otwieraja kolejni uciekinierzy z Aliora, bo i po co placic 5zl.
    Sam interfejs DBneta strasznie toporny i przelewy z jednego konta na drugie
    ksieguja chyba przez godzine, ale do wyplat z bankomatow moze byc.
    Zbieraja 'wyjadaczy wisienek', ale ciekawe jak dlugo wytrzymaja na tych
    bezplatnych bankomatach, chwala sie, ze do 2013, oby jak najdluzej.
    Reszta produktow nieatrakcyjna i nie sa w stanie dorownac liderom depozytow-
    Openowi i Meritum.

  • 3. Data: 2010-02-23 11:35:55
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2010-02-23 11:41:52
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Lut, 12:21, "wiatrak" <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    > ewentualna likwidacja konta tez tylko przez internet, ale tu zmian nie ma.

    Zapewne sporo osob zakladajacych konto nawet sie do niego nie
    logowala, a tylko wykorzystywala funkcje naziemne wplaty w placowkach
    - wraz z dobra karta debetowa.
    Zrobili pewien filtr, zeby zakladanie ukierunkowac na internautow.

    Ja nie cierpie tych roznych przesylek kurierem, poniwaz nie ma
    mozliwosci zadeklarowac nigdzie, ze kuriera ma byc w dniu x w
    godzinach pomiedzy y a z, i to jeszcze zadeklarowane z poznych
    popoludniowych lub wieczornych.

  • 5. Data: 2010-02-23 12:40:31
    Od: Roman Stopa <r...@k...TEGO-NIE-MA.com.pl>

    Dnia Tue, 23 Feb 2010 12:34:57 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Zbieraja 'wyjadaczy wisienek', ale ciekawe jak dlugo wytrzymaja na tych
    > bezplatnych bankomatach, chwala sie, ze do 2013, oby jak najdluzej.

    Heh. W zapewnieniu o bezpłatności jest "0 za prowadzenie konta" i "0 za
    wydanie karty". Nie ma nic o tym ze nagle nie pojawi się "5/9 za obsługę
    karty" :)

    --
    RS

  • 6. Data: 2010-02-23 13:00:15
    Od: "Przemek Wrzesinski" <p...@N...gazeta.pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Sam interfejs DBneta strasznie toporny i przelewy z jednego konta na drugie
    > ksieguja chyba przez godzine,

    Albo i 4 dni. Przelew z konta oszczednosciowego na biezace zlecone 31.12
    wieczorem zrealizowany dopiero 4 stycznia.

  • 7. Data: 2010-02-23 14:23:49
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Przemek Wrzesinski" <p...@N...gazeta.pl> wrote in message

    > Albo i 4 dni. Przelew z konta oszczednosciowego na biezace zlecone 31.12
    > wieczorem zrealizowany dopiero 4 stycznia.

    Bo ten system dziala chyba tylko w dni robocze, tzn ksieguje z konta na
    konto.

  • 8. Data: 2010-02-23 14:30:26
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Roman Stopa" <r...@k...TEGO-NIE-MA.com.pl> wrote in message

    > Heh. W zapewnieniu o bezpłatności jest "0 za prowadzenie konta" i "0 za
    > wydanie karty". Nie ma nic o tym ze nagle nie pojawi się "5/9 za obsługę
    > karty" :)

    Jak sie pojawi oplata, to sie zamknie, bo w porownaniu do Aliora to system i
    oferta calosciowo jest beznadziejna, poza wlasnie bezplatna karta VE do
    bankomatow. Teraz idzie chyba inny trend, bo kolejni gracze zaczynaja
    oferowac konta z bezplatnymi bankomatami, a walka idzie o zwiekszszanie
    liczby ROR-ow w kazdym banku. Na razie cieszmy sie bezplatnymi wyplatami z
    bankomatow, po co martwic sie na zapas, za kilka miesiecy gdyby zmienili to
    pewnie znajdzie sie inna instytuacja, do ktorej mozna bedzie przeskoczyc z
    tymi wyplatami.

  • 9. Data: 2010-02-23 17:22:09
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na zapas, za kilka miesiecy gdyby zmienili to pewnie znajdzie sie inna
    > instytuacja, do ktorej mozna bedzie przeskoczyc z tymi wyplatami.

    A jest jakaś kara za szybkie zamknięcie konta? Tak jak np. w Getinie?

    wiatrak

  • 10. Data: 2010-02-23 18:31:03
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jest jakaś kara za szybkie zamknięcie konta? Tak jak np. w Getinie?

    Nie znalazlem takiej kary w zadnej tabeli.