  • 1. Data: 2003-09-18 17:12:51
    Temat: Multibank i umowa kredytu mieszkaniowy
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    normalnie usiadlem..
    mam sobie kredyt mieszkaniowy w Multi
    jak pewnie niektorzy wiedza w umowie jak taki paragraf ktory zakazuje brania
    kredytow bez
    pisemnej zgody Multibanku.

    jak juz gdzies pisalem na pbb chce sobie wziasc kolejna KK i rozmawialem (ze
    dwa razy )
    z kobieta od kredytow w oddziale... powiedziala ze do ok 4000pln nie ma
    problemu i potrzeby
    z pismami, ze cos takiego jej powiedzial analityk od kredytow Multi..

    no ale poczytalem wasze opinie , pomyslalem i napisalem pismo do Multi o
    udzielenie pisemnej zgody.

    no i co?

    i dzwoni dzis do mnie pani z Multi przekazujac informacje od analityka ze
    wyraza zgode na moja KK..
    i ze przekazuja mi ta zgode ustnie... ustnie bo analityk idzie na urlop...
    :o

    na moje pytanie a jak to ma sie do umowy o kredyt mieszkaniowy i paragrafy..
    pani tylko powiedziala ze przekazuje
    informacje od analityka..

    ale im nie popuszcze... i trzeba bedzie jakos sprawe doprowadzic do konca...
    ciekawe procedury maja..

    pozdro
    SirmarK

  • 2. Data: 2003-09-18 17:35:33
    Temat: Re: Multibank i umowa kredytu mieszkaniowy
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Marcin Kozlowski wrote:

    > i dzwoni dzis do mnie pani z Multi przekazujac informacje od
    > analityka ze wyraza zgode na moja KK..
    > i ze przekazuja mi ta zgode ustnie... ustnie bo analityk idzie na
    > urlop...

    ROTFL

    > ale im nie popuszcze... i trzeba bedzie jakos sprawe doprowadzic do
    > konca... ciekawe procedury maja..

    A czemuż to sama dysponentka nie może podpisać za bank, skoro podpisuje
    np. umowę prowadzenia rachunku?
    Jeśli ma informacje od analityka, to niech Ci machnie pisemko i już.
    Może spróbuj z kierownikiem/dyrektorem/innym regionalnym szefem?

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 3. Data: 2003-09-19 08:18:04
    Od: "Rafal" <r...@W...wp.pl>

    Ja miałem podobne doświadczenia z nimi jakchciałem zdjęcia cesji z polisy
    ubezpieczenia mieszkania. Rozchodziło sięo 300zł, a sprawy nie byli w stanie
    załatwić przez 3 miesiące bo... a to ubezpieczyciel nie wysłał pisma (choć
    ten posiadał dowody nadania i raport z faksu). a to analityk na urlopie :)))
    a to ja mam im napisać oświadczenie że chcę żeby zwolnili z cesji a nie
    zaliczyli na poczet raty (no to ostatnie to w sumie było najlepsze - tu moje
    wzburzenie sięgnęło zenitu i op... dla dzwoniącej proporcjonalny do tego
    wzburzenia). W końcu nic im nie napisałem ale cesję zwolnili jeszcze tego
    samgo dnia (zagroziłem podaniem sprawy do sądu o odszkodowanie za
    opieszałość)

    W tej chwili realnie rozważam refinansowanie tego kredytu przez PKO BP, bo
    jak mi znowu przyjdzie się z czymś wozić z nimi to mam to gdzieś - ci
    przynajmniej mają jakieś normalne procedury.

    A ten zapis w umowie mówi o zakazie zadłużania się, a nie zaciągania
    kredytów. To dość subtelna różnica, ale i pole do wymanewrowania ich.
    Pokazyałem ten zapis radcy prawnemu w firmie - jego opinia jest tak że jak
    np wystapisz o nową KK czy nowy limit debetowy w ROR, nie musisz ich pytać o
    zgodne pod warunkiem że nie przekroczysz poziomu zadłużenia który był w dniu
    zawierania kredytu z nimi. Limity na KK i kredycie odnawialnym to bowiem
    "potencjalne możliwości" a nie realne zadłużenie.
    Na razie nie chcę z tego korzystac, ale tą opinię sobie schowałem :)

  • 4. Data: 2003-09-19 13:10:31
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "Rafal" <r...@W...wp.pl> napisał w wiadomości
    > W tej chwili realnie rozważam refinansowanie tego kredytu przez PKO BP, bo
    > jak mi znowu przyjdzie się z czymś wozić z nimi to mam to gdzieś - ci
    > przynajmniej mają jakieś normalne procedury.

    chcesz refinansowac kredyt ? chodzi ci o kredytm mieszkaniowy?
    walutowy? jesli tak to sprawdz lepiej w jaki sposob PKOBP
    uruchamia.. bo si emoze okazac w momencie uruchomienia ze albo dostaniesz
    wiecej niz chciales albo mnie..

    > A ten zapis w umowie mówi o zakazie zadłużania się, a nie zaciągania
    > kredytów. To dość subtelna różnica, ale i pole do wymanewrowania ich.

    nie wim jak w twojej umowie ale w mojej zapis mowi
    "Kredytobiorca zobowiazuje [..] , nie bedzies bez uprzedniej zgody
    Multibanku wyrazonej na pismie:
    1) zaciagac kredytow/pozyczek
    [...]"

    pozdro