  • 1. Data: 2003-09-18 14:54:54
    Temat: PKOK Sp. z o.o. w organizacji - kto mial do czynienia?
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Kto miał do czynienia z firmą:
    PKO-K Powszechna Kasa Oddłużeniowo-Kredytowa Sp. z o.o. w organizacji
    z siedzibą w Kaliszu, ulica Kazimierzowska 2?
    http://www.pkok.it.pl/
    http://helpsmallbusiness.com/

  • 2. Data: 2004-02-09 21:16:01
    Temat: Re: PKOK Sp. z o.o. w organizacji - kto mial do czynienia?
    Od: "Zofia" <z...@o...pl>

> [...]
    > PKO-K Powszechna Kasa Oddłużeniowo-Kredytowa Sp. z o.o. w organizacji
    > z siedzibą w Kaliszu, ulica Kazimierzowska 2?

    Witam,
    Ja miałam doczynienia i do tej pory mam z tą firmą. Korzystam z ich usług od
    ponad pół roku.
    Zofia

  • 3. Data: 2004-02-10 12:39:35
    Od: Stasio Podróżnik na L4 <b...@p...o2.pl>

    Dnia 2004-02-09 22:16, zawodnik klubu sportowego znanej nam ligi
    pszenno-buraczanej, zwany w półświatku rolniczym jako Zofia wykrzyczał
    desperacko do podpitego sędziego:

    ROTFL

    --
    Stasio Podróżnik na L4