  • 1. Data: 2003-09-18 15:06:12
    Temat: Kurs Euro - jakie macie prognozy
    Od: ".:martin:." <m...@m...pl>

    W ostatnim czasie gwaltownie wzrosl kurs euro, jakie macie prognozy na
    blizsza i dalsz przyszlosc dla kursu europejskiej waluty?
    Mam tego troche i zastanawiam sie: sprzedac czy czekac.

    Z gory dziekuje za pomoc.

    --
    Pozdrawiam. Marcin
    wycisz swoj komputer: http://www.allegro.pl/my_page.php?uid=215064

  • 2. Data: 2003-09-18 16:17:00
    Temat: Re: Kurs Euro - jakie macie prognozy
    Od: "Pierun" <u...@w...pl>

    > W ostatnim czasie gwaltownie wzrosl kurs euro, jakie macie prognozy na
    > blizsza i dalsz przyszlosc dla kursu europejskiej waluty?
    > Mam tego troche i zastanawiam sie: sprzedac czy czekac.

    Mam jakies przeczucie ze musisz jeszcze poczekac , nawet rok, w momencie
    wejscia do UE zdarzy sie bardzo duzo.
    (wiedz ze kula czasem klamie...)
    ps. Poczekal bym...

    Pierun

  • 3. Data: 2003-09-19 05:04:30
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik ".:martin:." <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > blizsza i dalsz przyszlosc dla kursu europejskiej waluty?
    > Mam tego troche i zastanawiam sie: sprzedac czy czekac.

    Ja bym zrobił symulację i rachunek ewentulanych zysków i strat w przypadku
    spadku lub wzrostu kursu EUR.
    Wiadomo, jesli masz 1 EUR to w przypadku wzrostu kursu o 0,20 PLN jest to
    właśnie tyle zysku/straty.
    Przy 10 EUR masz zysk 2 zł
    przy 100 EUR masz zysk 20 zł
    itd. itd