  • 1. Data: 2003-09-18 18:17:35
    Temat: Konsolidacja zobowiazan osoby fizycznej
    Od: "Fakir" <h...@i...pl>

    Witam!
    Szukam osoby, ktora moglaby doradzic w jaki sposob wygrzebac z "pulapki
    kredytowej" osobe, ktora posiada kredyty krotkoterminowe, posiada
    wlasnosciowe mieszkanie i calkiem przyzwoite wynagrodzenie. Istnieje
    ewentualnosc, ze z BIK zostanie uzyskana opinia negatywna. Sa jakies banki,
    ktore dostrzega potencjal i pomoga skonsolidowac zobowiazania takiej osoby.
    To zupelnie rozwiazaloby problem...
    Pozdrawiam!

    --
    Pozdrawiam !
    Fakirek

  • 2. Data: 2003-09-18 19:18:26
    Temat: Re: Konsolidacja zobowiazan osoby fizycznej
    Od: "Marcin Kozlowski" <s...@U...pl>

    Użytkownik "Fakir" <h...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    banki,
    > ktore dostrzega potencjal i pomoga skonsolidowac zobowiazania takiej

    pewnie da sie .. niektore banki pozwalaja przeniesc do siebie np. linie
    kredytowe
    z innych bankow, dajac nawet wecej niz bylo..
    do tego sa wstanie uznac historie rachunku z innego banku a dzieki temu
    widzac wplywy
    na rachunek beda mogly udzielic kredytu

    ja konsolidacje kredytow robilem dla mojej mamy, przenoszac ja do Multibanku

    pozdro
    SirmarK

  • 3. Data: 2003-09-18 22:14:28
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Fakir" <h...@i...pl> writes:

> [...]
    > ktore dostrzega potencjal i pomoga skonsolidowac zobowiazania takiej osoby.

    ??? Sama konsolidacja nie powoduje automatycznie zmniejszenia odsetek.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 4. Data: 2003-09-19 06:19:53
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

> [...]
    banki,
    > ktore dostrzega potencjal i pomoga skonsolidowac zobowiazania takiej

    GE ma "kredyt konsolidacyjny" i dość elastyczne warunki ...

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 5. Data: 2003-09-19 07:20:43
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    Fakir <h...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > ktore dostrzega potencjal i pomoga skonsolidowac zobowiazania takiej osoby.
    Plny finansowe w Multibanku.Można multiplan WWJ.
    Potrzebne będą :
    1. dwa dokumenty potwierdzające tożsamość (ze zdjęciem)
    2. zaświadczenie o dochodach/potwierdzenie uzyskiwanych wyników finansowych
    3. w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej: deklaracja PIT-5 z
    ostatniego miesiąca, deklaracja podatkowa za ubiegły rok, zaświadczenia z ZUS
    i US o nie zaleganiu ze składkami
    4. historia konta osobistego
    5. akt notarialny nabycia nieruchomości
    6. odpis z Księgi Wieczystej (jeżeli jest prowadzona dla nieruchomości)
    7. wycena nieruchomości (jeżeli jest wymagana)
    8. zaświadczenie/-a/ z Banków w których posiadasz kredyty o terminowości
    spłaty i wysokości salda zadłużenia
    9. umowę/-y/ kredytową
    10. inne dokumenty wskazane przez doradcę, w zależności od Twojej
    indywidualnej sytuacji
    Pozdrawiam
    Marcin
    Jak chcesz to zobacz tu http://www.cuf.prv.pl

  • 6. Data: 2003-09-19 08:36:42
    Od: "maja" <m...@g...pl>

> [...]
    banki,
    > ktore dostrzega potencjal i pomoga skonsolidowac zobowiazania takiej

    Jak nie będziesz w BIK-u, możesz wziąć pożyczkę hipoteczną w mBanku
    \
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2003-09-19 17:38:04
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    On 9/19/2003 10:36 AM, Użytkownik maja napisał:
    > Jak nie będziesz w BIK-u, możesz wziąć pożyczkę hipoteczną w mBanku

    A dlaczego? Dobry wpis w BIK'u jest lepszy niz jego brak, bank w
    ktorym starasz sie o kredyt zna mniej wiecej Twoja wczesniejsza
    historie...

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 8. Data: 2003-09-20 07:22:54
    Od: "Fakir" <h...@i...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl> wrote:

    > A dlaczego? Dobry wpis w BIK'u jest lepszy niz jego brak, bank w
    > ktorym starasz sie o kredyt zna mniej wiecej Twoja wczesniejsza
    > historie...

    Tu nie chodzi o zadne kombinowanie. Chodzi o gre w otwarte karty. Jesli
    zobowiazania lacznie wynosza ok. 70 tys. to kredyt na ok. 20 lat przy
    dochodach ok. 2500zl powoduje, ze ta osoba moglaby sie wygrzebac z dlugow i
    odzyskac mozliwosc splacania kredytu. Nie wiemy jakie wpisy sa w BIK.
    Opoznienia w splacie kredytow zaczely sie ok. roku temu. Do tego czasu
    historia kredytowa byla zupelnie przyzwoita. Chodzi mi o to, czy banki w
    takich sytuacjach rozpoznaja wnioski kredytowe indywidualnie, czy ewentualny
    raport negatywny z BIK automatycznie przekresla szanse. Wiecie pewnie jak to
    wyglada: obecnie ta osoba nie jest w stanie terminowo splacac wszytskiego,
    wiec tak naprawde w danym miesiacy wybiera co bedzie zaplacone. Jesli rata
    kredytowa wyniesie z 500-600 zł to sytuacja ulegnie zupelnej zmianie, ten
    ktos wyciagnie z tego wnioski, bank bedzie mial hipoteke na mieszkaniu i
    zarobi na kredycie. Ja tak rozumuje - nie wiem jak banki.

  • 9. Data: 2003-09-20 07:24:40
    Od: "Fakir" <h...@i...pl>

    Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> wrote:

    > ??? Sama konsolidacja nie powoduje automatycznie zmniejszenia odsetek.

    Nie bardzo rozumiem. Ale powoduje, ze zobowiazania krotkoterminowe
    powodujace niewyplacalnosc zamienia sie na jedno zobowiazanie dlugo
    terminowe, ktoremu klient moze swobodnie podolac.

  • 10. Data: 2003-09-21 23:41:40
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Fakir" <h...@i...pl> writes:

    > Nie bardzo rozumiem. Ale powoduje, ze zobowiazania krotkoterminowe
    > powodujace niewyplacalnosc zamienia sie na jedno zobowiazanie dlugo
    > terminowe, ktoremu klient moze swobodnie podolac.

    Pod warunkiem zmniejszenia wysokosci/stopy procentowej odsetek, tak.
    Ta osoba zadluzyla sie na KK czy w Providencie?
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH