  • 1. Data: 2002-06-11 22:22:10
    Temat: Multibank - historia rachunku
    Od: "Bartek" <l...@b...com>

    Oto jaką otrzymałem odpowiedz od Multibanku w sprawie złego fiunkcjonowania
    historii rachunku (brak możliwości wydruku na drukarce A4):

    Szanowny Panie,

    Informuje, ze nie ma mozliwosci drukowania historii rachunku ze strony
    internetowej, ewentualnie moze Pan przekopiowac wszystkie informacje do
    Word&#039;a i wydrukowac strone.

    Proponuje zamowic historie operacji poprzez telefon (0801 300 000), lub w
    placowce Multibanku poprosic o wydrukowanie historii rachunku(wydruk
    historii z biezacego miesiaca jest bezplatny).

    Z powazaniem

    Wydział Teleoperatorów Multibanku

    Biuro Telefonicznej Obsługi Klienta

  • 2. Data: 2002-06-12 18:17:20
    Temat: Re: Multibank - historia rachunku
    Od: Szymon Marjanski <s...@p...onet.pl>

    Wed, 12 Jun 2002 00:22:10 +0200 "Bartek" <l...@b...com> wrote:

    > Oto jaka otrzymalem odpowiedz od Multibanku w sprawie zlego fiunkcjonowania
    > historii rachunku (brak mozliwosci wydruku na drukarce A4):

    Hmmm... Jakos nie mam problemow. Drukuje mi sie cacy. Tyle, ze w
    poziomie :-)

    Szymon