  • 1. Data: 2002-06-11 21:25:39
    Temat: Re: mBank jest nierzetelny
    Od: c...@i...pl

    On 11 Jun 2002 02:27:57 -0700, w...@...pl (Wawa) wrote:

    > To co zrobili to po prostu SKANADAL - tracę przez
    >to ubezpieczenie chorobowe na 6 miesięcy!!!! i nie mam możliwości
    >zareklamowania ich usług.

    Hm... A na jakiej podstawie twierdzisz, że to przez nich? Czekasz na
    otwarcie konta miesiąc i z jakiegoś powodu byłeś pewnien, że konto
    będzie czynne w ostatni dzień kiedy masz możliwość przelania zus'u?
    Zapewniam Cię, że są banki gdzie konto firmowe otwiera się w dziesięć
    minut... No ale jak coś jest za darmo...