  • 1. Data: 2002-06-11 21:23:39
    Temat: rachunek dla emeryta
    Od: "Bilob" <b...@p...onet.pl>

    Witam,
    Poszukuje dla bliskich rachunku bankowego -
    zasilany bedzie raz w miesiacu (emerytura),
    glowne uzycie to wyplaty karta w bankomatach roznych bankow (kilka/miesiac),
    sporadycznie platnosci bezgotowkowe karta,
    aby dostep do salda byl tez przez telefon.

    Jaki najtanszy w uzyciu mozecie polecic.
    Pozdrawiam
    Bilob

  • 2. Data: 2002-06-11 21:30:46
    Temat: Re: rachunek dla emeryta
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > sporadycznie platnosci bezgotowkowe karta,
    > aby dostep do salda byl tez przez telefon.
    >
    > Jaki najtanszy w uzyciu mozecie polecic.

    Jak _roznych_ bankomatow i przez telefon to moze e-pakiet Fortisa - za
    8/miesiac

    Nie jest istotnie tani, ale nie trzeba pilnowac swojego bankomatu, bankofon
    za friko juz jest...

    Bo inne to drozej...

  • 3. Data: 2002-06-11 21:30:53
    Od: Robert <m...@A...pl>

    Bilob wrote:

    >glowne uzycie to wyplaty karta w bankomatach roznych bankow (kilka/miesiac),
    jakie miasto? jakich banków?

    >Jaki najtanszy w uzyciu mozecie polecic.
    jakie przewidywane średnie saldo?

  • 4. Data: 2002-06-12 04:08:37
    Od: "Tomal" <no_e-mail@no_spam.no_problem>

    Użytkownik "Bilob" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sporadycznie platnosci bezgotowkowe karta,
    > aby dostep do salda byl tez przez telefon.
    >
    > Jaki najtanszy w uzyciu mozecie polecic.

    A może Bank Pocztowy? Prowadzenie dla emeryta to chyba 2,5 zł, wypłaty z każdego
    bankomatu w tej samej cenie, obsługa przez telefon chyba tak i w dodatku obsługa w
    każdym okienku pocztowym, przynoszenie gotóki do domu. Jest jakaś dodatkowa opłata
    za VE.
    --
    Tomal

  • 5. Data: 2002-06-12 06:01:24
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Wed, 12 Jun 2002 06:08:37 +0200, "Tomal"
    <no_e-mail@no_spam.no_problem> wrote:

> [...]
    okienku pocztowym,
    >przynoszenie gotóki do domu. Jest jakaś dodatkowa opłata za VE.

    Dla emerytow maja chyba jaks specjalna oferte konto Giro Nestor

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 6. Data: 2002-06-12 09:54:22
    Od: "Bilob" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert" <m...@A...pl> napisał w wiadomości
    > jakie miasto? jakich banków?
    Sosnowiec, najblizej PBK KB BSK

    > jakie przewidywane średnie saldo?
    jeden wplyw ok 1800zl a do konca miesiac schodzace pewnie do 0zl :(

    Bilob

  • 7. Data: 2002-06-12 10:30:38
    Od: Robert <m...@A...pl>

    Bilob wrote:
    >Użytkownik "Robert" <m...@A...pl> napisał w wiadomości
    >Sosnowiec, najblizej PBK KB BSK

    >jeden wplyw ok 1800zl a do konca miesiac schodzace pewnie do 0zl :(
    czyli ok. 900 zł.
    No to chyba tylko Fortis e-Pakiet, jeśli ma być sporo tych wybrań z
    tak różnych bankomatów. Jeśli do 2-3 wybrań miesięcznie, to
    ewentualnie Inteligo, bo parę złotych więcej z odsetek będzie (póki
    co), choć z kolei wybranie droższe.

  • 8. Data: 2002-06-12 11:01:50
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Bilob wrote:

> [...]
    > sporadycznie platnosci bezgotowkowe karta,
    > aby dostep do salda byl tez przez telefon.

    Giro Nestor w Banku Pocztowym + Maestro Prepaid z ING.

    pzdr

    Tomek

  • 9. Data: 2002-06-12 20:04:21
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Bilob pisze:
    >Witam,
    >Poszukuje dla bliskich rachunku bankowego -
    [...]
    >Jaki najtanszy w uzyciu mozecie polecic.

    Może KB? Opłata chyba 3zł/miesiąc. Aktualnie bezpłatne Tele KB (dostęp
    przez telefon) i KB24 - dostęp przez internet. Z tym, że KB24 chodzi na
    prawde wolno, ogólnie w KB panuje duża biurokracja, przysyłają słabe
    wyciągi, ale za to szybko (ok 3-4 każdego miesiąca). Oferty BSK nie
    znam, a BPH/PBK jest drogi.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 10. Data: 2002-06-12 22:04:22
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    (kilka/miesiac),
    > sporadycznie platnosci bezgotowkowe karta,
    > aby dostep do salda byl tez przez telefon.

    a czemu nie mBank ??
    Znam paru emerytów, i jakos nie wiem, czemu maja na siłe wypłacać z
    bankomatów różnych banków ?

    Wojtek