  • 1. Data: 2009-04-13 17:16:11
    Temat: Multibank: Wredne spamowanie
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    Witam,

    mam konto awaryjne w Multibanku. Ostatnio dostałem od nich jakiś spam, więc
    pogrzebałem w systemie i zdjąłem zgodę (której zresztą nigdy nie wyrażałem)
    na spamowanie. I oto, co dzisiaj dostałem:

    ,,Chcesz znać nasze analizy, korzystne porady dla inwestorów, nowości z
    rynku finansowego? Chcesz otrzymywać oferty promocyjne MutiBanku dopasowane
    do Twoich potrzeb? Wystarczy Twoja zgoda na przesyłanie informacji
    handlowej drogą elektroniczną. W prosty sposób możesz ją wyrazić albo
    odwołać. Sprawdź jak wiele możesz zyskać. Dowiedz się jak zmienić zgodę''

    Czy ktoś kiedyś w końcu stworzy normalny bank? Bez cudowania?

    --
    Tristan