    From: "ksieciuniu6" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Multibank - Refinansowy kredyt hipoteczny
    Date: Wed, 15 Mar 2006 10:14:40 +0100

    Witam
    Tak sobie oglądam żeczony kredyt (
    http://www.multibank.pl/co_nowego/promocje?_a=4410 ) i zastanawiam się gdzie
    jest chaczyk ?, wszystko wygląda ładnie i pięknie, że aż sam zaczęłem się
    zastanawiać czy nie przenieść tam kredytu. Ale wrodzona podejżliwość mówi
    mi, że jak mówią, że jest bez żadnych opłat to lepiej od razu uciekać. Może
    ktoś już miał doczynienia i podzieli się swoimi doświadczeniami.

    Ksieciuniu6