  • 11. Data: 2003-05-27 07:50:56
    Temat: Re: MultiBank zmniejszyl dopuszczalna kwote debetu!
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > LOL! A po co zmieniali kwote startowa ? Widac zla byla, sa banki gdzie z
    najwidoczniej była zła, jak to już nie tylko ja tutaj pisałem zapewne mieli
    dużu naduzyć, wyłudzeń czy jak to zwał.

    > automatu dostajesz wiecej.
    ponownie magiczne słowa "są banki" - po rak kolejny proszę o przykłady

    Poniewaz kwota max jest _uznaniowa_ wiec jest to
    kwota max nie jest uznaniowa, np. max przy JA to 300

    > Nie gardluj tyle kolego bo sie spocisz ;-)
    spokojnie, o mnie się nie bój.

  • 12. Data: 2003-05-27 07:53:46
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > W tym watku nie byl poruszany temat millennium. trzymaj nerwy na wodzy
    albo
    > sie nie odzywaj.
    nie widzę w słowach Darka nerwów, więc po co ta uwaga? Pewnie tak jak ja
    nie może sie doczekać przykładów banków, które dają więcej na "dzień dobry"
    i może próbuje strzelać przykładami? :)

  • 13. Data: 2003-05-27 09:51:49
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł P." <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie widzę w słowach Darka nerwów, więc po co ta uwaga? Pewnie tak jak ja
    > nie może sie doczekać przykładów banków, które dają więcej na "dzień
    dobry"
    > i może próbuje strzelać przykładami? :)

    Kiedys takim bankiem byl BGZ :) - jak teraz to wyglada to niewiem.

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2003-05-27 12:56:33
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > dobry"
    > >
    > Kiedys takim bankiem byl BGZ :) - jak teraz to wyglada to niewiem.

    KB - 100-300 zl w zaleznosci od konta, przy regularnych wplywach
    do 500 zl max.

    Nordea dla konta VIP - 1000zl ale o pierwszym wplywie w wysokosci
    min. 4000 pln :-)

    Pekao SA - chyba ciagle jest te 300pln na dzien dobry w Eurokontach?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 15. Data: 2003-05-27 14:28:09
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Wilczek" <w...@a...net.pl> wrote in message
> [...]
    > min. 4000 pln :-)
    >
    > Pekao SA - chyba ciagle jest te 300pln na dzien dobry w Eurokontach?

    A co na to kol. Darek ?

    --
    Wasyl

  • 16. Data: 2003-05-27 16:33:56
    Od: Michal Tyrala <k...@z...polsl.gliwice.pl>

    On Tue, 27 May 2003 09:34:17 +0200, WaSyL wrote:

    > Oczywiscie. Ale jest gorzej.

    Jest po prostu tak zle, ze Ci wszyscy co naplyneli do multi z inga i
    pekao teraz beda z powodu tych pieciu dych debetu uciekac z multi. :)

    > Jak dla mnie EOT.

    Czemu, fajne jest takie jałowe pianobicie :)

    PS. Miales podac kto oprocz multi daje debet na dzien dobry, bez wplywow.
    --
    Michal

  • 17. Data: 2003-05-28 12:39:33
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Michal Tyrala" <k...@z...polsl.gliwice.pl> wrote in message >
    > PS. Miales podac kto oprocz multi daje debet na dzien dobry, bez wplywow.

    Bylo w innym poscie

    --
    Wasyl