  • 1. Data: 2003-05-26 17:53:06
    Temat: lokata antypodatkowa w PKO SA
    Od: Joanna Rumińska <r...@i...com.pl>

    Czesc,

    Mam 10-letnia lokatę "antypodatkową" w PKO SA. W zwiazku z tym, ze jej
    oprocentowanie spadło do niecalych 4%, zastanawiam się na jej rozwiązaniem,
    ale panienka z okienka poinformowała mnie, że bank potrąci pewną kwotę z
    tytułu przedterminowego wycofania środków z lokaty. Trochę jej nie wierzę,
    tym bardziej, ze nic takiego nie wynika z zapisów umowy. Zanim jednak
    pofatyguję sie do kogoś bardziej kompetentnego, ciekawa jestem, czy ktos z
    grupowiczów miał podobne doświadczenia z próbą rozwiązania lokat
    antypodatkowych w PKO SA.

    Pozdrawiam
    aska

  • 2. Data: 2003-05-26 20:03:45
    Temat: Re: lokata antypodatkowa w PKO SA
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Joanna Rumińska" <r...@i...com.pl> wrote in message
> [...]
    > ale panienka z okienka poinformowała mnie, że bank potrąci pewną kwotę z
    > tytułu przedterminowego wycofania środków z lokaty.

    weź do ręki umowę lub regulamin lokaty i to będzie najlepszą podpowiedzią

    jeśli pracownik banku twierdzi, że potrącą jakąś prowizję to spytaj, gdzie
    jest to napisane w regulaminie ?

    na 90 % bank dokona takiego potrącenia - lokata 10 letnia z pewnością nie
    była 10 letnia po to, aby ją bez problemu rozwiązać po 2 latach - ale mogę
    się mylić i najlepiej rozwieje wątpliwości regulamin i umowa

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-05-26 20:11:16
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > pofatyguję sie do kogoś bardziej kompetentnego, ciekawa jestem, czy ktos z
    > grupowiczów miał podobne doświadczenia z próbą rozwiązania lokat

    Dodatkowo zapłacisz podatek 20% od wszystkich do tej pory otrzymanych odsetek.

  • 4. Data: 2003-05-26 21:06:02
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > pofatyguję sie do kogoś bardziej kompetentnego, ciekawa jestem, czy ktos z
    > grupowiczów miał podobne doświadczenia z próbą rozwiązania lokat

    Nie ma czegos takiego jak PKO SA
    :-)

  • 5. Data: 2003-05-27 09:11:37
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie ma czegos takiego jak PKO SA

    ale jest PKO BP SA
    i wiadomo o co chodzi

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2003-05-27 11:14:37
    Od: z...@p...onet.pl

    > ale jest PKO BP SA
    > i wiadomo o co chodzi

    Jak to wiadomo? A tankujesz na stacji Shell czy Szel ? Obok mnie jest stacja
    Texas Oil do zludzenia przypominajaca Texaco :-) To tak jakbym napisal ze
    tankowalem na Texaco kiepska benzyne a w rzeczywistosci byla to stacja Texas.
    To tak jakbysmy mieli dwa obywatelstwa bo wystarczy odwrocic flage i ... :-).
    Czyta sie tak samo ale pisze inaczej i nalezy na to zwracac uwage bo inaczej
    totalizator sportowy wyplacalby 9 a nie 6 :-).

  • 7. Data: 2003-05-27 15:15:38
    Od: CezaryB <c...@n...invalid>

    On 5/27/2003 11:11 AM, plusz wrote:
    > Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ale jest PKO BP SA
    > i wiadomo o co chodzi

    Równie często (jak nie częściej) jest Pekao SA.

    CB