  • Data: 2002-12-09 16:27:57
    Temat: MultiBank na 5+ :-)
    Od: "Stiwi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Jestem od 8 miesiecy szczesliwym posiadaczem rachunku w MultiBanku, a takze
    karty Visy Classic. Przyznam, ze wygoda i bezpieczenstwo sprawiaja, ze w
    chwili obecnej nie zamienilbym tego banku na zaden inny, chociaz posiadam
    takze konto w Inteligo, to jednak zdecydowanie lepsze warunki (VC) posiadam
    w Multibanku.

    Ale nie o tym chcialem. Mianowicie przed chwila otrzymalem telefon z centrum
    obslugi kart platniczych i zostalem poinformowany, ze wczoraj bylo robionych
    kilka transakcji opiewajacych na dosc znaczna kwote i dzwonia ze wzgledow
    bezpieczenstwa. Pytano mnie czy o nich wiem i proszono o podanie ilosci
    wykonanych transakcji i kwoty w celu weryfikacji ich informacji z moimi.

    Przyznam, ze jestem mile zaskoczony. MultiBank na 5+ !

    Pozdrawiam,
    Sebastian.